Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit én de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron: http://www.acquiredigital.nl
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Hoe vindt merkbeleving haar weg in b2b marketing?
In 1999 presenteerden Pine & Gilmore hun theorie over de relatie tussen het toevoegen van belevenissen en een succesvolle merklading. Hoe vindt merkbeleving haar weg in b2b marketing?
7 B2B marketing trends van 2023 die je niet kunt missen
7 B2B marketing trends van 2023 die je niet kunt missen: Attributie, AI, E-commerce, Voice, Social Media, Seo, Video en meer!
Contentmarketing niet langer heilige graal voor b2b-marketeers
Contentmarketing niet langer heilige graal voor b2b-marketeers
“In B2B-marketing moet je onderaan de Sales funnel beginnen”
in de B2B-markt mag je mensen professioneel aanspreken. Mensen zoals jij, die je zo goed mogelijk probeert te helpen.
9 tips voor gepersonaliseerde content marketing
Gepersonaliseerde content marketing wordt door slimme bedrijven succesvol ingezet om de omzet van hun webshop te verhogen.
Een brand portal: wat, waarom en wanneer?
Een brand portal biedt een organisatie uitkomst voor digital asset management waardoor mensen efficienter werken en de huisstijl is bewaakt
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.