Tags: crm, Customer Experience
Op 15 september vond ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ’t Spant in Bussum. Een geslaagd event waarin de klantbeleving centraal stond, zowel B2B als B2C. Het was een verfrissende, inspirerende dag vol verhalen uit de praktijk.
Een sfeerimpressie:
Tot volgend jaar!
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Bijblijven in de voortdurende technologische ontwikkelingen in CX en CRM
Het technologielandschap voor customer experience (CX) en customer relationship management (CRM) is aan grote veranderingen onderhevig.
Salesforce review 2024: het meest uitgebreide platform in de cloud voor grotere organisaties
Op zoek naar een Salesforce review? Ontdek of deze salestool jouw organisatie verder laat groeien in 2024. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Hoe B2B-marketeers met data bijdragen aan een succesvolle corporate strategie
Hoe B2B-marketeers met data bijdragen aan een succesvolle corporate strategie
7 selectiecriteria voor een CRM oplossing
Selectiecriteria CRM. Waar op te letten als je CRM gaat aanschaffen. Lees eerst onze selectiecriteria tips!
Wat is een Customer Data Platform en wat heb je er aan?
Wat is een Customer Data Platform en wat heb je er aan? Lees alles over CDP's, het verschil met CRM, de belangrijkste integraties en meer!
eCRM en de ROI van klantloyaliteit
eCRM en klantloyaliteit: lees hier alles over eCRM en hoe dat bijdraagt aan loyaliteit van relaties. Naar de tips!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.