Succesvol inspelen op de digitale transitie met Digital Marketing & Social Strategy in One Day

door Marcel Nanning | Last Updated:   17 oktober 2016

Op 24 november vindt Digital Marketing & Social Strategy in 1 day plaats in Spant! in Bussum. Het thema is ‘succesvol inspelen op de digitale transitie’.

Succesvol inspelen op de digitale transitie

Ontwikkelingen gaan snel, techniek is steeds meer een ‘enabler’. De digitale ontwikkelingen hebben effect op de organisatie, de mensen en op businessmodellen. De digitale transitie is een feit. Uw onderneming moet ook veranderen. Maar hoe? Wat zijn de mogelijkheden, welke keuzes moeten er gemaakt worden? Hoe speel je succesvol in op de digitale transitie?

Digitale transitie in de B2B

Case Payvision uitgelicht:
Sinds ruim 3 jaar, waar ook ter wereld in het Engels met cross-border e-commerce, is Payvision met minstens 3 zoekresultaten op Google’s eerste pagina te vinden. Onder de eigen naam maar ook indirect via CBEC en ThePayPers. Rolf Visser, head of / vice president global marketing en chairman CBEC, vertelt u hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen met overtuigende cijfers. Een mix van traditionele en innovatieve marketing waarbij sales en marketing een brug slaan van transactional selling naar consultative selling door middel van een content marketing strategie. Als thougt leader heeft Payvison de aandacht van de media gewonnen in plaats van deze te kopen en wereldwijd de conversatie geclaimed.

Bekijk het volledige programma

Voor wie?
Digital Marketing & Social Strategy is een jaarlijks event over de laatste ontwikkelingen op het gebied van digital marketing en social strategy. Het event heeft jaarlijks zo’n 400 bezoekers.
Het event is geschikt voor met name (online) marketingmanagers, marketing directeuren, online marketeers, communicatiemanagers, e-mailmarketeers, product managers, (database marketeers, campagne managers, direct marketeers, social media managers, community managers en sales managers.

Korting
Als mediapartner van Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day’ mogen we € 75,- korting bieden op een toegangskaartje. Gebruik deze code bij het aanmelden: B2BDIM75. Aanmelden kan hier.

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.