Elke organisatie heeft tegenwoordig wel een Facebookpagina. De organisatie probeert hiermee in contact te komen met doelgroepen en stakeholders. Dit contact brengt verschillende effecten met zich mee, maar welke effecten dit precies zijn, weet niemand. Harm ter Halle onderzoekt in welke mate Facebookpagina’s van organisaties effectief zijn, en welke effecten het heeft op het publiek van organisaties. Bovendien zal het onderzoek ook belangrijke implicaties bevatten voor online marketingstrategieen.
Facebook onderzoek & SWOCC
Het onderzoek wordt begeleid door een onderzoeker die verbonden is aan Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) en de Universiteit van Amsterdam.
Meedoen
Harm heeft respondenten nodig. Je kunt meedoen aan het onderzoek en ontvangt in ruil daarvoor gratis de onderzoeksresultaten. Laat op deze pagina je email adres achter, je ontvangt dan binnenkort twee keer een mail met het onderzoek.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
2012; het jaar van Enterprise Social Networks?
Enterprise Social Networks
Meer vertrouwen met Influencer Marketing
Lees alles over influencer marketing; een moderne manier van marketing om snel doelgroepen te bereiken. Tips en voorbeelden!
Trump drukt zijn stempel op INBOUND 2016
Deze week bezochten 18.000 bezoekers uit meer dan 90 landen het INBOUND 2016 congres. Een happening in festival stijl met de verkiezingen op de achtergrond
Sao Paulo; de enige echte marketing pionier
Sao Paulo; de enige echte marketing pionier
Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories
Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories
Brand Expedition: Eerste video voorleesboek op YouTube
brand expedition op youtube
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.