Tags: seo, tool, vindbaarheid
Voor veel organisaties is de website een belangrijk communicatiemiddel richting de verschillende doelgroepen. Ook worden websites steeds vaker ingezet als leadgeneratietool. Goed gevonden worden is dan vaak een belangrijk issue. Als je veel tijd en geld steekt in het optimaliseren van de vindbaarheid, is het niet onverstandig om je site regelmatig te testen. Er zijn veel (gratis) tools die je in een oogopslag een algemeen beeld geven van de vindbaarheid van je website. Ik werk graag met WooRank, een uitstekende en overzichtelijke dienst die je een mooie weergave geeft van verbeterpunten.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Online adverteren ‘op maat’
Goed adverteren is het vermijden van ‘waste’. Voorkomen dus dat te veel lezers van je advertentie helemaal niet tot de doelgroep behoren.
SEMrush review; een krachtige Search Engine Marketing tool voor zoekwoordonderzoek, SEO en SEA verbetering
SEMrush review; een krachtige Search Engine Marketing tool voor zoekwoordonderzoek, SEO en SEA verbetering. Lees hier de uitgebreide review ?
B2B Marketeers let op: Google zet door met Mobile-First-Indexing in 2017
Mobile-First-Indexing wordt realiteit in 2017. In business-to-business gaan steeds meer bedrijven over op een mobile first gedachte.
De SEO trends voor 2020 voor B2B bedrijven
Search Engine Optimization (SEO) is een belangrijke marketingtechniek. Door middel van SEO wordt jouw bedrijf beter gevonden in de zoekmachines.
Quick wins voor SEO, die vaak worden vergeten
Quick wins voor SEO, die vaak worden vergeten. Met deze tips zet jij de basis voor SEO goed en werk je aan vindbaarheid
De laadsnelheid optimaliseren doe je zó
Een trage laadsnelheid kost bezoekers! Daarom vind je in dit artikel tips om de laadsnelheid van je website te optimaliseren.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.