Virtuele tour door evenementenlocaties Efteling

door Marcel Nanning | Last Updated:   2 mei 2018

Efteling-locaties voor zakelijke bijeenkomsten en informele evenementen in 360°

De evenementenlocaties binnen de Wereld van de Efteling zijn sinds vandaag middels een virtuele tour te bezoeken. Deze evenementenlocaties zijn onder andere in te zetten voor personeelsfeesten, bedrijfsuitjes, congressen, meetings en inspiratiesessies. Dankzij 360°-technieken zijn deze locaties virtueel te bezoeken. De tour gaat verder dan enkel 360°-foto’s met de mogelijkheid locaties in verschillende settings te bekijken. Een unieke beleving, net als een evenement bij de Efteling.

In de virtuele tour zijn de evenementenlocaties binnen de Wereld van de Efteling in verschillende settings te bezoeken. “De Efteling onderscheidt zich echt als locatie voor evenementen. Door een unieke beleving toe te voegen creëren we herinneringen voor het leven. Met deze 360°-tour krijg je echt een goed idee wat er mogelijk is in onze evenementenlocaties. Het is bijvoorbeeld makkelijk switchen tussen dag en nacht en je ziet locaties in een informele en een zakelijke setting. Wat ik persoonlijk erg leuk vind is dat je kunt ervaren hoe het is om als spreker op het podium in het Efteling Theater te staan maar ook de spectaculaire watershow Aquanura vanaf het dakterras van het Efteling Theater kunt aanschouwen”, vertelt Eveline Thomassen, Hoofd Sales Business bij de Efteling.

De 360°-tour is te bezoeken via www.efteling.com/locatietour.

Efteling Meetings & Events

De Efteling is meer dan alleen een attractiepark met verblijfsmogelijkheden. De Efteling is bij uitstek de locatie voor zakelijke en informele bijeenkomsten. Zo zijn er vorig jaar bijna 1.000 events in alle vormen en maten georganiseerd in de 27 evenementenlocaties binnen de Wereld van de Efteling.

Meetings en events locatietour 360 screenshot