Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit én de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron: Blueglass
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Contentmarketing en de kunst van continu produceren
Contentmarketing kost nu eenmaal tijd, en zorgt bij veel professionals bovendien voor stress
De belangrijkste valkuilen in B2B-contentmarketing
Trap jij in deze valkuilen van contentmarketing? De meeste bedrijven doen wel iets met content maar trappen vaak in dezelfde val!
In 3 stappen naar effectieve website personalisatie
Een belangrijke strategie die door veel B2B-marketingteams wordt onderzocht is website personalisatie.
E-commerce optimaliseren? Check deze 8 onmisbare nieuwe spelers in je digitale organisatie
E-commerce optimaliseren? Check deze 5 onmisbare nieuwe spelers in je digitale organisatie
Quick wins voor SEO, die vaak worden vergeten
Quick wins voor SEO, die vaak worden vergeten. Met deze tips zet jij de basis voor SEO goed en werk je aan vindbaarheid
B2B marketing: the next big thing
B2B marketing; the future of b2b marketing, 30 juni 2015
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.