Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit én de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron: Blueglass
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
8 voordelen van Content Marketing waar je iedereen mee overtuigt!
Content Marketing is geen nieuw begrip meer in b2b marketing. Wat zijn nu de voordelen van Content Marketing?
LinkedIn content inzetten voor b2b
LinkedIn inzetten voor B2B content, mooie LinkedIn cases. Lees het in dit artikel en gebruik Linkedin content
B2B contentmarketing in beweging: aantoonbaar bijdragen aan de business
B2B content marketing in beweging: aantoonbaar bijdragen aan een betere business
B2B content is de ideale sales toolkit
B2B content is de ideale sales toolkit
Hoe je een content marketing plan maakt in b2b
Leer hoe je een content marketing plan opstelt om jouw doelgroep te activeren: inclusief tips en voorbeelden!
Zonder oud geen nieuw: het belang van traditionele data voor marketing
Zonder oud geen nieuw: het belang van traditionele data voor marketing

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.