Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een ‘gouden cirkel’ en de vraag “Waarom?”.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Blog aan je been
Blog aan je been
NIMA B2B AWARD 2012
NIMA b2b Awards
Flip the Funnel met Joseph Jaffe
Hoe zet je de leadfunnel op z'n kop? Lees hier hoe Joseph Jaffe de funnel omgooit vanuit de klant met de relatie.
Een nieuwe profeet?
business-to-business profeet
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
7 selectiecriteria voor een CRM oplossing
Selectiecriteria CRM 2011
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.