Organisaties bundelen krachten voor B2B marketing in Nederland
Amstelveen, 6 februari 2012 – Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) en online B2B marketing- en communicatiebureau spotONvision gaan een strategische samenwerking aan om zich in te zetten voor de B2B marketing discipline in Nederland. Beide partijen zetten zich al ruime tijd in voor B2B marketing in Nederland; NIMA met het expertiseplatform B2B en spotONvision met het B2B Marketing Forum en de B2B Marketing & Communicatie Award.
De strategische samenwerking vloeit voort uit het partnership dat beide partijen sinds dit jaar zijn aangegaan voor de NIMA B2B AWARD die tijdens het B2B Marketing Forum uitgereikt zal worden.
Berd Warmelts, bestuur expertiseplatform NIMA B2B: “Sinds de start van het expertise platform zien wij een groeiende groep ambitieuze B2B marketeers die deze discipline meer gewicht en gezicht wil geven. Dit is een taak waar wij aan zijn begonnen, maar samen met spotONvision kunnen we dit programma nog verder uitbouwen”.
Een eerste resultaat van de samenwerking is dat bijwonen van het B2B Marketing Forum 10 PE-punten oplevert voor de Senior Marketing Professional (SMP) titel. Naast het forum en de award zullen NIMA en spotONvision in 2012 meerdere Expert Classes en inspiratiesessies organiseren.
“De samenwerking met NIMA is voor ons een teken dat we er de afgelopen jaren in zijn geslaagd een evenement en award neer te zetten die er echt toe doet voor de B2B marketeer in Nederland“, zegt Ingrid Archer, Managing Partner bij spotONvision. “Het is nu tijd voor de volgende stap waarin we het hele jaar door kennis en ideeën uitwisselen die van meerwaarde kunnen zijn voor senior marketing professionals in B2B marketing en communicatie.”
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
NIMA B2B AWARD 2012
NIMA b2b Awards
Vijf bronnen voor killer b2b content waar je nog niet aan gedacht hebt
Juicy b2b content genereren is niet eenvoudig. Aan de marketeer de taak om zichzelf uit te dagen om sterkere content te produceren en te verrassen.
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
Content Marketing; wat is jouw verhaal?
content marketing verhaal
Het Waardepropositie Canvas model voor Liefde op het eerste gezicht!
Als het bij je bedrijf een komen en gaan van klanten is, is je propositie dan wel op orde? Of erger nog je trekt helemaal geen klanten aan met je website of webshop! Dan is er zeker ‘werk aan de winkel’.
7 selectiecriteria voor een CRM oplossing
Selectiecriteria CRM 2011

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.