Posts in category

Content Marketing

B2B Content Marketing; het aanbieden van relevante informatie, via het juiste kanaal en voor het juiste publiek, om zodoende je doelgroep aan je te binden. In deze categorie vind je alles over deze vorm van marketing.

brand asset management hero img

Elke organisatie communiceert, zowel intern als extern. De uitdaging om overzicht te houden in wat er vanuit jouw bedrijf of instelling wordt opgeslagen en tegelijkertijd controle houden op de huisstijl, wordt door de toename van media en technologieën complexer en gevoeliger. Een enorme afbreuk aan herkenbaarheid en consistentie is het gevolg. Een succesvol marketing- en …

grafische vormgeving

Auteur: Angelo Spiler van Grafische Cursussen Net als in de mode zijn er ook op grafisch gebied steeds nieuwe trends en technische mogelijkheden. Soms zijn het eendagsvliegen, soms hits die jarenlang de grafische vormgeving bepalen. In dit artikel komen een aantal van de trends uit de laatste jaren geïllustreerd aan bod. Wil je een trendy, …

marketing project management software hero img

Goede projectmanagement software vergroot de productiviteit van een afdeling. Binnen de marketing is het geen uitzondering dat er meerdere projecten tegelijk lopen. Inzicht in lopende projecten, grip op planning en bijsturing op budgetten is geen overbodige luxe. Dit zorgt weer voor effectieve communicatie, verbeterde prestaties en een hogere tevredenheid. De voordelen zijn duidelijk, maar welke …

content marketing tactieken brain

Er is een aantal content marketing tactieken die ik inzet om b2bmarketeers.nl te laten groeien in de tweede helft van dit jaar. Namelijk; update van bestaande content, optimalisatie voor feature snippets, meer info-content en linkbuilding via guest posts en netwerk outreach. Dit zijn activiteiten gericht op het verhogen van de ranking in google en het …

b2b sales en marketing tool

Een goede samenwerking tussen marketing en sales kan bijdragen aan een verhoging van de nieuwe business. Door de krachten van marketing en sales samen te voegen ontstaan er nieuwe kansen. Uit onderzoek van Marketo and ReachForce blijkt dat sales tot 80% van de marketing leads negeert. Dit is niet bij ieder bedrijf zo hoog maar …