Berichten in categorie

Marktbewerking

Artikelen over Telemarketing, Marktbewerking, Telefonische verkoop, Telesales

leadgeneratiebureau

Een lead is een klant met een mogelijke interesse in een bepaald product. Een leadgeneratiebureau brengt dit soort leads in contact met aanbieders van dat bepaalde product. Dit kan door een push strategie (de leads opbellen), of de pull strategie (leads nemen contact op met het leadgeneratiebureau). Leadgeneratiebureaus, veel van deze bureaus willen makkelijk geld verdienen …

promotionele artikelen

Iedereen die ooit een beurs of evenement heeft bezocht is in aanraking gekomen met één van de duizenden promotionele artikelen waar je als bedrijf uit kunt kiezen. Pennen, snoepdoosjes, keycords, brillen noem het maar op. Maar wat doen deze promotionele artikelen nu echt? En hoe en wanneer zet je deze in? In dit blog komen …

Marketing data

Zonder de dikke geen dunne, zonder Love geen Marriage en zonder oude geen nieuwe media. Onlosmakelijk met elkaar verbonden en gecombineerd het sterkst. Tenminste, dat is mijn overtuiging. Steeds vaker zie ik traditionele middelen en kanalen echter naar de achtergrond verdwijnen. Demand generation, het hele proces van segmentatie tot marketing qualified lead, is echter pas …

big-data-direct-marketing

Pleidooi voor oprechte en langetermijnrelaties In direct marketing is vertrouwen de basis van alles. Tenminste als je aan goede direct marketing wil doen. Er wordt erg vaak gepraat over privacy, en ik ben de eerste om te zeggen dat dat een ontzettend belangrijk onderdeel in je direct marketingstrategie is. Maar vertrouwen is nog belangrijker. In …

Marketingmanagement afbeelding

Pearson Benelux 4e druk, 2010 EAN: 9789043018593 Samenvatting ‘Marketingmanagement, de essentie’ biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema. Marketingmanagement in theorie & …