Berichten in categorie

E-mailmarketing

E-mailmarketing wordt gezien als een van de belangrijkste online marketing instrumenten van b2b marketeers op dit moment. Binnen de content marketing strategie is e-mailmarketing onmisbaar om doelgroepen de trakteren op waardevolle content.

convertkit review b2b

Een ConvertKit review staat al lang op mijn lijst! E-mailmarketing is een belangrijk onderdeel van b2c en b2b marketing. De impact kan zeer groot zijn. Een goede mailmarketingplatform-keuze is dus belangrijk. Er zijn veel e-mail service providers en tools op de markt. Een tool die snel opkomt en echt onderscheidend lijkt is rijp voor een …

hubspot email crm

E-mailmarketingtools nu gratis beschikbaar in HubSpot CRM Gebruikers van het gratis HubSpot-platform beschikken nu over de tools voor het verzenden van e-mail, beheren van advertentiecampagnes en analyseren van hun marketingactiviteiten Amsterdam, 16 juli 2019 – HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, kondigt vandaag aan dat de tools voor e-mailmarketing en analyses voortaan onderdeel uitmaken van hun gratis CRM. Daarmee …

Demand Generation B2B Marketing

Auteur: Michiel Alkemade, directeur van Computer Profile Direct marketing omvat grofweg drie dingen; een goed beeld van je doelgroep, inzicht in relevante marktontwikkelingen en de juiste actie in de vorm van demand generation campagnes. Mijn ervaring leert mij dat veel campagnes worden uitgevoerd en geëvalueerd op basis van het aantal relevante leads dat de campagne oplevert. …

B2B Direct Marketing Insights

Auteur: Michiel Alkemade, directeur van Computer Profile  Bij business-to-business direct marketing gaat het erom dat nadat een volledig en correct beeld van de doelgroep is gemaakt (lees blogpost één van dit drieluik) op basis van de juiste inzichten de juiste acties worden uitgezet. Wanneer je de markt waarin jouw organisatie actief is van een aantal …

Effectieve Direct Marketing Door Insights in B2B

Auteur: Michiel Alkemade, directeur van Computer Profile Direct marketing is een vorm van marketing waarbij een bedrijf direct in contact treedt met individuele klanten, via bijvoorbeeld e-mail, telefoon, mobiele platformen of social media. Waar een bedrijf dat zich richt op consumenten zijn klanten doorgaans aardig in beeld heeft, is dat bij business-to-business vaak een stuk …