Berichten in categorie

E-mailmarketing

E-mailmarketing wordt gezien als een van de belangrijkste online marketing instrumenten van b2b marketeers op dit moment. Binnen de content marketing strategie is e-mailmarketing onmisbaar om doelgroepen de trakteren op waardevolle content.

E-mail marketing in de wereld van B2B Marketing; hoe ga je om met al die e-mailclients, hoe breng ik mijn boodschap goed over en hoe val ik op tussen al die andere berichten, zonder de lezer te irriteren?  Hieronder een aantal tips en handvatten om het bereik en succes van je mailer te vergroten. 1. …

Wat we moeten doen om sitebezoekers te genereren wordt steeds duidelijker. We investeren massaal in SEO en SEA trajecten. Maar waar vervolgens vaak minder aandacht voor is, is juist zo belangrijk: conversie. Oftewel; hoe zet ik die duur verkregen bezoekers om in waarde voor mijn organisatie? Conversie kan op allerlei manieren plaatsvinden, in dit artikel …

De keuze voor een e-mail marketing tool hangt af van je doelstellingen. Met welk doel en hoe vaak gaat u mailers versturen? In hoeverre is het voor u belangrijk om dit te automatiseren? Hoe gaat u om met de resultaten? In hoeverre gaat u campagnes opzetten en beheren op deze manier? En; hoe belangrijk is voor u …