Posts in category

Online Marketing

Online Marketing is het inzetten van internettools om in te spelen op de Customer Buyer Journey van doelgroepen. In deze categorie bespreken we alle nieuwe ontwikkelingen rondom Online Marketing in de b2b omgeving; van content marketing tot e-mailmarkering, van social media tot SEO/SEA.

We steken veel aandacht, tijd en geld in het genereren van websitebezoekers. Dit heeft weinig zin als er geen goede conversie plaatsvindt. Hoeveel van de duur verkregen websitebezoekers schrijven zich daadwerkelijk in voor een nieuwsbrief? Of plannen een gesprek in via de website? Oftewel; hoe conversiegericht is uw site en haalt u eruit wat er …

E-mail marketing in de wereld van B2B Marketing; hoe ga je om met al die e-mailclients, hoe breng ik mijn boodschap goed over en hoe val ik op tussen al die andere berichten, zonder de lezer te irriteren?  Hieronder een aantal tips en handvatten om het bereik en succes van je mailer te vergroten. 1. …

Wat we moeten doen om sitebezoekers te genereren wordt steeds duidelijker. We investeren massaal in SEO en SEA trajecten. Maar waar vervolgens vaak minder aandacht voor is, is juist zo belangrijk: conversie. Oftewel; hoe zet ik die duur verkregen bezoekers om in waarde voor mijn organisatie? Conversie kan op allerlei manieren plaatsvinden, in dit artikel …

Aanbevelingen en klantbeoordelingen zijn de belangrijkste ‘trust’-factor online. Zelfs van onbekenden. Want alhoewel 9 op de 10 internetconsumenten zich het snelste laat beïnvloeden door reacties van bekenden, is nog steeds 7 op de 10 beïnvloedbaar door de reviews en reacties van onbekende internetgebruikers. Waarom zijn er dan nog steeds zoveel webshops en adverteerders die online …

Een aantal Social Media Insights? Pubers worden internationale popsterren door een YouTube filmpje, Noord Africa ontploft in een keten aan revoluties na 1 facebook oproep en 1 enkel twitterbericht brengt machtige telecomleveranciers aan het wankelen. Al een tijdje heeft u het gevoel: hier gebeurt iets, wat moeten we hier mee. Of moet ik hier niets mee? Hoe weet je hoe Social …