Berichten in categorie

Print & Copy

Print&Copy

U kent het vast. Met veel enthousiasme stuurt u uw doelgroep een mooi opgemaakte direct mail toe, vaak gemaakt door uw reclamebureau, en vol verwachting kijkt u uit naar de eerste reacties. En dan…. valt de respons enorm tegen. Nog geen 1% . Daar had u meer van verwacht. Wat zonde. Van uw tijd, en …

Met al het Twitter, Facebook en LinkedIn geweld van tegenwoordig, vraag je je af of het simpel versturen van een direct mailbrief per post nog wel kan. Word je niet meteen gezien als een ouderwets bureau, niet van deze tijd. Toch ben ik van mening dat een goede dm brief nog altijd zijn waarde heeft …

Een prachtig filmpje over hoe je een boodschap veel beter kunt laten landen door deze net iets anders te formuleren. Erg mooi gemaakt. Dit filmpje is overigens gemaakt door een Online Content bureau en daarmee een mooi voorbeeld van virale marketing in een business-to-business omgeving..spread the word!     The Power Of Words

Doe je niks, dan gebeurt er niks De ‘luxe’ van niks doen kun je je als ondernemer niet permitteren. Want doe je niks, dan gebeurt er ook niks. Omdat geld over de balk smijten geen optie is, zet ik in dit soort gevallen in op onbetaalde reclame. De meest effectieve en geloofwaardige reclame: mond-tot-mond reclame en …

Ondanks nieuwe middelen en manieren van media consumptie blijft een goede brochure een sterke aanvulling in de middelenmix. Sterker nog, met een goede opzet vormt een brochure naast een corporate branding-middel, ook een waardevolle aanvulling in het salesproces. Een aantal tips voor een overtuigende brochuretekst: 1. Rustige cover Zorg voor een eenvoudige, rustige cover met …