Digital Trendrapport voor Groothandels- en Productiebedrijven: ‘Tapping into Potential’


b2b online amsterdam 2017 rapport

Gratis Download: ‘Tapping into Potential’

De concurrentie tussen b2b bedrijven kan heftig zijn. Wie in nieuwe technologie investeert om de Customer Experience van eindgebruikers te verbeteren heeft de mogelijkheid een sterke concurrentiepositie te verkrijgen. Maar verandering brengt uitdagingen met zich mee. Zeker als het gaat om digitale veranderingen.

B2B Online heeft bij meer dan 100 groothandels- en productiebedrijven onderzocht wat de grootste online uitdagingen zijn rondom Sales en Marketing in deze branches. Hoe adopteren uw branchegenoten digitale strategieën en welke uitdagingen doen zich voor in de productie en groothandel sectoren? Hoe staat het met e-commerce platform ontwikkeling, data flow en integratie uitdagingen?

Download hier het rapport en lees:

  • Welke leveranciers worden gekozen door uw branchegenoten?

  • Zijn uw branchegenoten klaar voor GDPR (de nieuwe data- en privacy wetgeving). Waar staat u in relatie tot uw branchegenoten?

  • Wat zijn de meest overtuigende distributie strategieën in uw branche?

  • Vormen marktplaatsen een bedreiging voor u en uw branchegenoten?

  • Wat is de status van data en analytics in uw markt? Hoeveel wordt er geïnvesteerd en waar liggen de kansen?

Dit rapport wordt aangeboden door: B2B Online 2017, het marketing event voor digitale koplopers in de productie en groothandel.

P.S.

Dit rapport komt aan bod tijdens Europa’s enige event voor digitale koplopers in de productie en groothandel branche: B2B Online 2017 in Amsterdam. Kijk hier voor de agenda en houd de updates in de gaten via LinkedIn. Lezers van b2bmarketeers.nl ontvangen 15% korting op hun tickets als ze online boeken met deze code: “B2BMB2B17”

Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief 🤗🚀 2000+ marketing professionals gingen je voor!
Previous Na half jaar klopt 10 procent CRM-data niet meer
Next Wat ik heb geleerd van 100 gesprekken met de B2B Marketing Chatbot

No Comment

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *