Tags: digitale transitie
Op 24 november vindt Digital Marketing & Social Strategy in 1 day plaats in Spant! in Bussum. Het thema is āsuccesvol inspelen op de digitale transitieā.
Succesvol inspelen op de digitale transitie
Ontwikkelingen gaan snel, techniek is steeds meer een āenablerā. De digitale ontwikkelingen hebben effect op de organisatie, de mensen en op businessmodellen. De digitale transitie is een feit. Uw onderneming moet ook veranderen. Maar hoe? Wat zijn de mogelijkheden, welke keuzes moeten er gemaakt worden? Hoe speel je succesvol in op de digitale transitie?
- Leer over digitaal leiderschap en agile marketing (ING, PR Smith)
- Raak geĆÆnspireerd door de cases uit de bouw, retail, zorg, en horeca (De Sting, Deli XL)
- Speel in op veranderend klantgedrag met marketing automation (Stan&Stacy)
- Verbeter uw online service marketing (Zorg en Zekerheid)
- Leer uw merk versterken met social business (NestlƩ)
- Blijf futureproof (Drukwerkdeal.nl)
Digitale transitie in de B2B
Case Payvision uitgelicht:
Sinds ruim 3 jaar, waar ook ter wereld in het Engels met cross-border e-commerce, is Payvision met minstens 3 zoekresultaten op Googleās eerste pagina te vinden. Onder de eigen naam maar ook indirect via CBEC en ThePayPers. Rolf Visser, head of / vice president global marketing en chairman CBEC, vertelt u hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen met overtuigende cijfers. Een mix van traditionele en innovatieve marketing waarbij sales en marketing een brug slaan van transactional selling naar consultative selling door middel van een content marketing strategie. Als thougt leader heeft Payvison de aandacht van de media gewonnen in plaats van deze te kopen en wereldwijd de conversatie geclaimed.
Bekijk het volledige programma
Voor wie?
Digital Marketing & Social Strategy is een jaarlijks event over de laatste ontwikkelingen op het gebied van digital marketing en social strategy. Het event heeft jaarlijks zoān 400 bezoekers.
Het event is geschikt voor met name (online) marketingmanagers, marketing directeuren, online marketeers, communicatiemanagers, e-mailmarketeers, product managers, (database marketeers, campagne managers, direct marketeers, social media managers, community managers en sales managers.
Korting
Als mediapartner van Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day’ mogen we ā¬ 75,- korting bieden op een toegangskaartje. Gebruik deze code bij het aanmelden: B2BDIM75. Aanmelden kan hier.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.