SUPER! Je overweegt te bloggen voor b2bmarketeers.nl. Daar zijn we blij mee want daar draait b2bmarketeers.nl om; het delen van informatie en inzichten over b2b marketing. We krijgen vaak vragen over het aanleveren van artikelen. Een aantal tips voor het aanleveren van artikelen voor b2bmarketeers.nl:

Aanleverspecs

  • Lever het artikel aan als Word-bestand of in een e-mail. Dus niet via een .pdf. Stuur het naar: marcel@b2bmarketeers.nl.
  • Je kunt afbeeldingen meesturen, b2bmarketeers.nl kan ze ook verzorgen. Als je afbeeldingen meestuurt, zorg dan dat ze rechtenvrij geplaatst mogen worden. Stuur ze los mee, niet geplakt in een Word-bestand bijvoorbeeld.
  • Stuur een bio-tekstje mee incl. link naar website of Linkedin-profiel
  • De afbeelding bij de auteursbio wordt automatisch opgehaald via Gravatar. Stuur dus altijd een e-mailadres mee van de auteur

Redactieformule

Er zijn drie punten binnen de redactieformule waar artikelen aan getoetst worden:

1. Inhoudelijke connectie met b2b marketing
Bezoekers van b2bmarketeers.nl verwachten inhoudelijke content die aansluiten bij de B2B Marketing Professional. Artikelen worden daar dus ook aan getoetst. Uiteenlopende onderwerpen zijn interessant: Social Media, Content Marketing, ABM, SEO, Marketing Automation, Marketing Operations, de relatie tussen Sales en Marketing, you name it! Niets is te gek; mits relevant voor de B2B Marketing Professional.

2. Kwaliteit
Artikelen dienen van een bepaald kwaliteitsniveau te zijn. Tjah, wat dat niveau precies is, laat zich lastig kwantificeren en is een kwestie van het timmermansoog van de auteur en de redactie.

3. Uniek artikel
Het artikel wordt als eerste aangeboden en geplaatst op b2bmarketeers.nl. Als een artikel al eerder is verschenen op een website of blog, posten wij het niet. Lezers van b2bmarketeers.nl zijn gewend aan unieke content. Het later doorplaatsen van het artikel op andere websites is uiteraard geen probleem.

Tip: neem deze checklist nog even door voordat je het artikel indient: https://www.b2bmarketeers.nl/gratis-killer-b2b-blog-checklist

 

Heel veel succes met je artikel en we zien het graag verschijnen!

Stuur je artikel naar: marcel@b2bmarketeers.nl