Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience in 1 day 2018

27 september 2018 @ 08:45 - 16:30

‚ā¨295
customer experience in 1 day 2018 banner

Ontdek in √©√©n dag alles over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens, de nieuwste technologie√ęn en hoe je een echte relatie met jouw klant cre√ęert.

Ook veel praktische cases over CX in B2B zoals Signify (Philips Lightning), AFAS, INCENTRO, Heutink ICT, MOOVS en MS Schippers.

Kom donderdag 27 september 2018 naar de tiende editie van Customer Experience in 1 Day!

Iedere bezoeker ontvangt gratis het nieuwste boek van keynote spreker Sydney Brouwer!

Als relatie van b2bmarketeers ontvang je ‚ā¨50 korting met code B2BCX50.
Bekijk het programma & meld je aan!

 

Tien jaar succesvol
Tijdens de tiende editie van Customer Experience in 1 Day kom je alles te weten over de veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens, de nieuwste technologie√ęn en hoe je een echte relatie met jouw klant cre√ęert.

Topsprekers
Experts en marketingprofessionals delen hun ‚Äėlessons learned‚Äô en beste praktijkvoorbeelden. Met de uitreiking van de CX Innovatie Award en de verkiezing van Customer Experience Professional van 2018.

Dynamisch
Deze inspirerende dag vindt plaats in een actieve setting met doorlopende sessies, interviews, round-tables tijdens de lunch en workshops. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag kan je succesvol aan de slag met Customer Experience!

Hot topics
De eerste keynotes sprekers zijn bekend. Jarno Duursma, trendwatcher op het gebied van technologische trends en Sydney Brouwer, specialist Klantgerichtheid.

 

Meer informatie & Tickets

Gegevens

Datum:
27 september 2018
Tijd:
08:45 - 16:30
Kosten:
‚ā¨295
Evenement Categorie√ęn:
,
Evenement Tags:
Site:
https://www.cxin1day.nl/

Organisator

Customer Talk
Telefoon
038-4673300
E-mail
service@lumido.nl

Locatie

Spant
Dr. A. Kuyperlaan 3
BUSSUM, 1402 SB Nederland
+ Google Maps