Marketingmanagement De essentie – Philip Kotler-Kevin Lane Keller-Henry Robben


Marketingmanagement afbeelding

Merkenmanagement KotlerPearson Benelux
4e druk, 2010
EAN: 9789043018593

Samenvatting

‘Marketingmanagement, de essentie’ biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema.

Marketingmanagement in theorie & praktijk

De aandacht voor de relatie tussen theorie en praktijk is een van de succesfactoren van dit boek. Ieder hoofdstuk opent met een praktijkvoorbeeld waarin wordt besproken hoe marketingmanagers de kernconcepten toepassen in hun eigen bedrijf. Zo krijgt de lezer een kijkje in de keuken bij onder andere TNT, IKEA en Colruyt. In deze editie zijn ook twee doorlopende cases opgenomen over Westmalle en Triodos Bank. Aan het eind van ieder hoofdstuk keren we terug bij een van deze bedrijven om de opgedane kennis te toetsen aan de praktijk.

Dit boek is zowel geschreven voor studenten in het hoger onderwijs als voor marketeers in de praktijk. De toevoeging van lokale cases en voorbeelden maken dit boek onmisbaar voor iedereen die in België en Nederland op het gebied van marketing actief is of wil worden.

De samenwerking tussen wetenschappers (Kotler, Keller, Robben en Geuens) en bedrijfsadviseurs van Berenschot (Ponfoort, Laar, Tamminga en Bruggink) heeft geleid tot een heldere en complete introductie in de essentie van marketingmanagement.

Verkrijgbaarheid & meer informatie


😎 Tooltips van de maand voor marketeers!


Project Management Software voor b2b marketeers 👇
 
Schrijf je in voor de wekelijkse nieuwsbrief 🤗🚀 2000+ marketing professionals gingen je voor!
Vorige Drie B2B ondernemingen winnen de Excelly Awards 2013
De volgende The Wolf of Wall Street; de Foie Gras techniek van Jordan Belfort

Geen commentaar

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *