Berichten in categorie

Literatuurtips

Boeken en publicaties waar je als business to business marketeer door geïnspireerd raakt. Literatuurtips.

Marketingmanagement afbeelding

Pearson Benelux 4e druk, 2010 EAN: 9789043018593 Samenvatting ‘Marketingmanagement, de essentie’ biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema. Marketingmanagement in theorie & …

Branding

BOEM! Bijna 1,5 kilo vol BRANDING op de deurmat; BRANDING door Andy Mosmans van de Adformatie Groep. Een dikke pil vol definities, marketingtheorie, praktijkvoorbeelden en verschillende inzichten. Én er is aandacht voor business-to-business. Het boek start met een introductie over ‘Branding’ en de wildgroei aan definities. Branding is a process that attempts to create components …

Wie heeft mijn kaas gepikt?   Gebonden, 96 blz. 30e druk, 2007 Nederlandstalig Business Contact EAN: 9789047000334 Samenvatting Veranderingen gaan snel tegenwoordig en komen vaak onverwacht. Hoe gaat u daarmee om? Ziet u een verandering als een uitdaging of wordt u erdoor verlamd? De vier personages in ‘Wie heeft mijn kaas gepikt?’ worden geconfronteerd met ingrijpende …

Brand Expedition Een reis langs europa’s meest inspirerende merken Gebonden, 142 blz. 1e druk, 2011 Nederlandstalig Eburon Business EAN: 9789059724358     Samenvatting Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op …

Business Marketing Management strategie, planning en implementatie W.G. Biemans Paperback, 378 pagina’s Nederlandstalig 2008 Noordhoff Uitgevers B.V. ISBN 10: 9001708986 Samenvatting Een typisch voorbeeld van een Marketingboek waar Marketing en Bedrijfsstrategie mooi samenkomen. Marketing wordt meestal geassocieerd met consumentenproducten. Maar veruit de meeste commerciële transacties vinden plaats op de zakelijke markt en de meeste marketing- …