Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Gebonden, 114 blz.
2006
Nederlandstalig
Academic
Service
EAN: 9789052615554
ISBN-10: 9052615551
Samenvatting
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn. ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’ laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan
op een andere manier naar klanten kijken!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn lantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Korte recensie
Grappig en confronterend
Jos weet de gevoelige snaar precies te raken van iedere marketeer en ondernemer. Prachtig hoe hij de normale zaken onder de loep neemt en laat zien dat ze eigenlijk helemaal niet zo normaal zijn. Klanttevredenheidsonderzoek? Brochures? Tjah….wat heb je er nu echt aan? Jos zet ons allemaal een beetje terug op aarde. Ik moest steeds denken aan Youp van het Hek; ook grappig en confronterend. Jos schreeuwt alleen niet zo hard, en dat is maar goed ook.
Meer informatie en verkrijgbaarheid
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Online adverteren ‘op maat’
Goed adverteren is het vermijden van ‘waste’. Voorkomen dus dat te veel lezers van je advertentie helemaal niet tot de doelgroep behoren.
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
Flip the Funnel met Joseph Jaffe
Hoe zet je de leadfunnel op z'n kop? Lees hier hoe Joseph Jaffe de funnel omgooit vanuit de klant met de relatie.
NIMA B2B AWARD 2012
NIMA b2b Awards
Effectievere direct marketing dankzij 30 procent beter inzicht in je doelgroep
Direct marketing is een vorm van marketing waarbij een bedrijf direct in contact treedt met individuele klanten, via bijvoorbeeld e-mail, telefoon, mobiele platformen of social media. Door beter inzicht in doelgroepen, kan effectiviteit verhoogd worden
Blog aan je been
Blog aan je been

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.