Tags: briefing, checklist, direct marketing, marktbewerking, schrijven, tips
Het succes van een b2b marketing campagne hangt grotendeels af van de bureaubriefing. Door jezelf te houden aan een format, dwing je jezelf om goed na te denken over de campagne en de gewenste resultaten. Door een briefing goed voor te bereiden en de verwachtingen af te stemmen met het bureau, zul je eerder aangenaam verrast worden.
Bijgaand een checklist om een volledige briefing samen te stellen. Ieder bureau is anders en pakt zaken anders aan, betrek bureau’s hier dus ook in en vraag hoe ze gebriefd willen worden.
Briefing checklist reclamebureau
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Pas op voor markt-autisme!! De kracht van marktfocus.
Hoe houd je focus op de markt en zorg je dat je de grip op de doelgroep niet verliest? lees hier hier in dit artikel.
Klanten zijn eigenlijk nĂ©t mensen! – Jos Burgers
Klanten zijn net mensen - jos burgers
Is DM nog wel van deze tijd?
Is een dm of direct mail nog wel van deze tijd? We versturen e-mail, social media berichten. Is een offline DM dan relevant? Lees het hier!
Hoeveel prospects heeft u?
wat is de definitie van een prospect
De 3 grote nadelen van bloggen (en de 4 nog grotere voordelen)
bloggen, de nadelen en de voordelen!
Van klassieke marketing naar klasse marketing
Van klassieke marketing naar klasse marketing

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.