Inzenden SpinAwards 2012 begonnen

door Marcel Nanning | Last Updated:   15 februari 2012

Tags:

spin awardsDen Haag, 14 februari 2012 – Het inzenden voor de veertiende editie van de SpinAwards is officieel begonnen. Alle concepten en campagnes die aan te merken zijn als digitale communicatie kunnen meedingen naar een SpinAward. De laatste dag om in te zenden is woensdag 29 februari 2012. Het inzenden gaat zoals gebruikelijk online via spinawards.nl.

Belgisch creatief werk is inmiddels een vast onderdeel van de SpinAwards geworden. Deze editie hoopt de Stichting SpinAwards dan ook nog meer inspirerend digitaal werk uit België te mogen ontvangen. Naast de deelnemers uit België, is ook een deel van de juryleden dit jaar afkomstig uit België.

SpinAwards Inspiration Days & Night

Alle genomineerden komen hun werk persoonlijk toelichten voor de jury en het publiek tijdens de SpinAwards Inspiration Days. Dit jaar vinden de SpinAwards Inspiration Days plaats op woensdag 21 en donderdag 22 maart 2012 tijdens Digital Marketing Live! De SpinAwards Inspiration Days worden live uitgezonden via SpinAwards.tv. Meer over Digital Marketing Live op digitalmarketinglive.nl. De SpinAwards Night met de uitreiking van de Gouden en Zilveren SpinAwards is op donderdag 5 april 2012 in Amsterdam.

Jong Talent

De Stichting SpinAwards ontving vorige week 39 inzendingen voor de categorie Jong Talent. In drie regionale voorrondes presenteren de studenten hun werk aan een professionele jury. De besten worden uitgenodigd om hun werk te presenteren tijdens de Jong Talent Finaledag op donderdag 8 maart 2012 in Amersfoort. De dag is voor jonge talenten belangrijk om in contact te komen en van gedachten te wisselen met creatieve bureaus. Voor bureaus is het de ideale dag om jonge talenten te ontmoeten en te scouten. De Finaledag wordt mede mogelijk gemaakt door Amersfoort Creatieve Stad.

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.