NIMA fail of marketingstunt?


nima fail

Deze mail kreeg ik als abonnee van de nieuwsbrief. NIMA;  de autoriteit op Marketinggebied in Nederland (is dat eigenlijk nog zo?). NIMA ontnodigt mij (Bedankt Mark voor deze treffende term) voor een event waar ik me niet voor ingeschreven hebt. Niet alleen mag ik niet meer komen, ik krijg ook een trap na want ik ben blijkbaar geen Marketing Professional. Oke, ik draag volgens NIMA niet die specifieke titel. Is dit een fail of een marketingstunt?

Erg verwarrend en een typisch gevalletje; van de regen in de drup. Als NIMA niets had gestuurd, had ik het nooit geweten en was er niets aan de hand. En een betere oplossing; het evenement verbreden qua doelgroep en de ‘professionals’ maatwerk geven op breakoutsessies of i.d.

PS. Waar is de personalisatie? Bij de timmerman thuis…zullen we maar zeggen.

 

Previous Infographic: The ROI of a Content Marketing Operation
Next Steelcase Solutions en OCS Workplaces integreren sales- en supportactiviteiten

No Comment

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *