Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Customer Experience & CRM in one day 2017

21 september 2017 @ 08:45 - 17:15

ā‚¬295
customer experience en crm 2017

Hoe ontwikkel je de ultieme customer experience voor jouw klanten? Toegevoegde waarde van een leverancier wordt steeds belangrijker voor klanten. Leer tijdens Customer Experience & CRM in 1 Day op 21 september van inspirerende cases van Allianz, ZiggoĀ en het Alexander Monro ziekenhuis.

Hoe leg je de data vast?
Het bepalen van de stuurmechanismen om die experience te leveren noemen we ook wel KPIā€™s. Met de huidige technieken en mogelijkheden zijn deze waarden vast te leggen in CRM systemen. Op deze wijze lever je de gewenste toegevoegde waarde.

ā€œAls je weet wat de klant als toegevoegde waarde wenst, en je levert die, heb je geen concurrentie meer!ā€

Schrijf je in met een korting van ā‚¬75,- met kortingscodeĀ B2BCRM75

Gegevens

Datum:
21 september 2017
Tijd:
08:45 - 17:15
Kosten:
ā‚¬295
Evenement Categorieƫn:
,
Evenement Tags:
,
Site:
http://www.crmin1day.nl/?utm_source=b2b&utm_medium=nieuwsbrief&utm_campaign=crm&utm_content=banner-1

Organisator

Customer Talk
Telefoon
038-4673300
E-mail
service@lumido.nl

Locatie

Spant
Dr. A. Kuyperlaan 3
BUSSUM, 1402 SB Nederland
+ Google Maps