Eerste online mediawinkel geopend

door Marcel Nanning | Last Updated:   26 juni 2012

Tags:

Persbericht | Vandaag gaat Mediaklapper officieel van start. Deze unieke online mediawinkel heeft een compleet aanbod aan advertentieruimte in dagbladen, tijdschriften, huis-aan-huisbladen en op radio, abri’s en billboards. Op mediaklapper.nl kan iedereen zelf 24 uur per dag advertentieruimte uitzoeken, vergelijken en direct bestellen. Met minimaal 10% korting. Mediaklapper richt zich op MKB-ondernemers, die ingewikkelde tariefkaarten, een moeilijk bestelproces of inschakeling van een traditioneel mediabureau willen vermijden.

Nu al is er keus uit meer dan 250.000 producten, verspreid over 5 mediatypen en 2000 titels. “Toch is dit pas de eerste fase”, zegt Dave Vorstenbosch, directeur van KlapperCompany, het bedrijf dat Mediaklapper ontwikkeld heeft. “Vanaf nu zullen wekelijks nieuwe updates worden doorgevoerd. Niet alleen worden de aantallen en soorten mediatitels steeds verder uitgebreid, ook komen er nieuwe, handige features bij die het gebruiksgemak verhogen. We willen voor steeds meer adverteerders aantrekkelijk worden en daarom luisteren wij goed naar hen.”

Mediaklapper is ontwikkeld uit onvrede met de bestaande situatie. Een aantal doorgewinterde ondernemers sloeg vorig jaar de handen ineen met een paar specialisten uit de mediabranche. Samen gingen zij aan de slag. “Uit ervaring weten we hoe moeilijk het is om te kiezen uit het enorme aanbod aan mediatitels,” zegt Vorstenbosch. “En we verbaasden ons erover dat er nog geen online mediawinkel met een compleet aanbod bestond.” Mediaklapper ondersteunt adverteerders die het snel, eenvoudig en voordelig zelf willen regelen, onder het motto: de slimste adverteerder ben je zelf.

www.mediaklapper.nl

20120626-185950.jpg

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.