Elke organisatie heeft tegenwoordig wel een Facebookpagina. De organisatie probeert hiermee in contact te komen met doelgroepen en stakeholders. Dit contact brengt verschillende effecten met zich mee, maar welke effecten dit precies zijn, weet niemand. Harm ter Halle onderzoekt in welke mate Facebookpagina’s van organisaties effectief zijn, en welke effecten het heeft op het publiek van organisaties. Bovendien zal het onderzoek ook belangrijke implicaties bevatten voor online marketingstrategieen.
Facebook onderzoek & SWOCC
Het onderzoek wordt begeleid door een onderzoeker die verbonden is aan Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) en de Universiteit van Amsterdam.
Meedoen
Harm heeft respondenten nodig. Je kunt meedoen aan het onderzoek en ontvangt in ruil daarvoor gratis de onderzoeksresultaten. Laat op deze pagina je email adres achter, je ontvangt dan binnenkort twee keer een mail met het onderzoek.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Nieuwe site vergelijkt drukwerk prijs, kwaliteit en levertijd
online vergelijk drukwerk prijs, kwaliteit en levertijd
Verslag Marketing en Technology 2015 in NEMO Science Center
Verslag Marketing en Technology 2015 in NEMO Science Center
10 QR-code super #fails en tips voor succes
10 QR-code #fails, 7 tips voor een succesvolle campagne
Nieuw: Zara en het blauwe reclamebureau
Nieuw: Zara en het blauwe reclamebureau
Een A-merk heeft gewoon een beter communicatiebureau!
Wat maakt een a-merk? Ontdek in dit artikel dat het nog niet zo eenvoudig is om een a-merk te realiseren. Lees het artikel.
eCRM en de ROI van klantloyaliteit
eCRM en klantloyaliteit: lees hier alles over eCRM en hoe dat bijdraagt aan loyaliteit van relaties. Naar de tips!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.