Elke organisatie heeft tegenwoordig wel een Facebookpagina. De organisatie probeert hiermee in contact te komen met doelgroepen en stakeholders. Dit contact brengt verschillende effecten met zich mee, maar welke effecten dit precies zijn, weet niemand. Harm ter Halle onderzoekt in welke mate Facebookpagina’s van organisaties effectief zijn, en welke effecten het heeft op het publiek van organisaties. Bovendien zal het onderzoek ook belangrijke implicaties bevatten voor online marketingstrategieen.
Facebook onderzoek & SWOCC
Het onderzoek wordt begeleid door een onderzoeker die verbonden is aan Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) en de Universiteit van Amsterdam.
Meedoen
Harm heeft respondenten nodig. Je kunt meedoen aan het onderzoek en ontvangt in ruil daarvoor gratis de onderzoeksresultaten. Laat op deze pagina je email adres achter, je ontvangt dan binnenkort twee keer een mail met het onderzoek.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Discussie: kan de online marketeer zonder de kwaliteiten van de 1.0 marketeer?
marketeers
Trump drukt zijn stempel op INBOUND 2016
Deze week bezochten 18.000 bezoekers uit meer dan 90 landen het INBOUND 2016 congres. Een happening in festival stijl met de verkiezingen op de achtergrond
B2B Marketing Trendrapport 2019: De belangrijkste KPI’s en uitdagingen voor 2019
B2B Marketing Trendrapport 2019; MQL, Samenwerking Marketing en Sales en meer inzet van marketing technologie in B2B
4 Tools waar marketing en sales samen business mee kunnen genereren
4 Tools waar marketing en sales samen business mee kunnen genereren: Offerte software, CRM, Project management, Lead identificatie software ?
Een A-merk heeft gewoon een beter communicatiebureau!
Wat maakt een a-merk? Ontdek in dit artikel dat het nog niet zo eenvoudig is om een a-merk te realiseren. Lees het artikel.
Nieuw: Zara en het blauwe reclamebureau
Nieuw: Zara en het blauwe reclamebureau
![content marketing ebook](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://usercontent.one/wp/www.b2bmarketeers.nl/wp-content/uploads/2021/11/nummer-1-contentmarketing-thumb.png?media=1668764890)
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.