Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit én de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron: http://www.acquiredigital.nl
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Return On Investment (ROI) en de waarde van content marketing in een B2B omgeving
De waarde en/of opbrengst (ROI) van content marketing is over het algemeen moeilijk te meten, zo ook in een B2B omgeving.
Review: AnswerThePublic [free version]
AnswerThePublic Review: het is een online (web-based) tool die helpt met het in kaart brengen van relevante zoektermen en het genereren van content-ideeën.
B2B contentmarketing in beweging: aantoonbaar bijdragen aan de business
Grensverleggende marketing: cruciaal voor internationaal succes
Internationale marketingcampagnes; waar je aan moet denken en waar je op moet letten; vertalen, cultuur, wetten, regelgeving en meer.
Wat is structured data?
Structured data is een technische implementatie van de schema.org standaarden. Het is een universeel formaat waarin we gegevens indelen.
Structured data voor next level SEO
Structured data voor next level SEO

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.