Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit én de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron: http://www.acquiredigital.nl
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De psychologie van e-commerce
De psychologie van e-commerce
Een goede SEO strategie: waar begin je?
Een goede seo strategie; waar begin je en hoe stel je deze op? Lees het in dit artikel!
‘Contentmarketing is de lopende band van marketing geworden’
Een persona maken: zo pak je dat aan
Een persona maken helpt je daarbij. Je gaat alle beschikbare informatie over jouw ideale klant verzamelen, nieuwe informatie ophalen
Contentmarketing en de kunst van continu produceren
Contentmarketing kost nu eenmaal tijd, en zorgt bij veel professionals bovendien voor stress
LinkedIn content inzetten voor b2b
LinkedIn inzetten voor B2B content, mooie LinkedIn cases. Lees het in dit artikel en gebruik Linkedin content

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.