Tags: content marketing, event
Van 6 tot en met 10 oktober organiseert Content Marketing specialist Mediaforta het volledig gratis Digital Content Marketing Congress 2014, kortweg DCMC2014. Via inspirerende sessies van onder meer de Amerikaanse content marketing specialist Joe Pulizzi kan je als deelnemer tijdens dit congres een pak informatie vergaren over de actuele trends in digitale content marketing. Wat mag je als deelnemer aan het congres verwachten?
DCMC2014 … wat?
Het Digital Content Marketing Congress is een congres over digitale content marketing, dat focust op de meerwaarde die het inzetten van digitale content kan genereren. Dit gebeurt aan de hand van sessies rond digitale kanalen, maar ook met cases van bedrijven die op een succesvolle manier deze kanalen weten in te zetten.
DCMC2014 … wie?
DCMC2014 programmeert een reeks van specialisten uit de digitale content marketing sector. Klinkende namen zijn Joe Pulizzi of Marcel Molenaar, maar het is ook uitkijken naar Suzanne Bakker (Universiteit Amsterdam), Bert Van Wassenhove (auteur van ‘Een Digitaal Marketingplan in 100 dagen’, Bert Marievoet (Twitter), Lien Brusselmans (Engagor) of Guy Van Mol (Audi). Bekijk de sprekerslijst voor een totaaloverzicht.
DCMC2014 … waar?
Voor DCMC2014 hoef je je als deelnemer niet naar een congresruimte te verplaatsen. DCMC2014 is niet enkel een congres over digitale content, het is ook een digitaal congres. Via livestream kan je als deelnemer tijdens de middaguren sessies van sprekers uit binnen- en buitenland volgen.
DCMC2014 … wanneer?
DCMC2014 vindt net zoals DCMC2013 plaats tijdens de eerste week van oktober. De eerste sprekers bijten de spits af op 6 oktober 2014, de laatste op 10 oktober. De sessies staan ingepland om 12u15 en 13u15.
DCMC2014 … hoe?
DCMC2014 is een gratis congres waarvoor je je enkel vooraf hoeft te registreren. Dat kan op onze inschrijvingspagina. Deelnemers krijgen een bevestiging in hun mailbox en vernemen waar ze de sessies zullen kunnen volgen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Zonder oud geen nieuw: het belang van traditionele data voor marketing
Zonder oud geen nieuw: het belang van traditionele data voor marketing
Tips voor de ideale b2b Whitepaper
Een paar tips vanuit mijn ervaring over het opstellen van een goede whitepaper, dat wil zeggen; een whitepaper die goed wordt ontvangen door de doelgroep en leidt tot het gewenste resultaat.
Met deze content marketing strategie genereer je meer leads (gegarandeerd)!
Hoe een goede content marketing strategie een centrale rol speelt in de marketingstrategie en concrete resultaten oplevert! Lees het in dit artikel!
Een Content Marketing Business Case in 4 stappen
Je zult de ROI van Content Marketing moeten aantonen om voldoende budget en draagvlak te verkrijgen. Hoe stel je een Content Marketing business case op?
The Split: Marktonderzoek in een identiteitscrisis
Marktonderzoek
“Met onze kennis van Facilitair Management trekken we klanten en collega’s aan”
Interview: Han Strijbos, Marketing Manager bij Facilitair Management bedrijf HEYDAY over Inbound Marketing en Content Marketing in B2B

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.