Tags: content marketing, event
Van 6 tot en met 10 oktober organiseert Content Marketing specialist Mediaforta het volledig gratis Digital Content Marketing Congress 2014, kortweg DCMC2014. Via inspirerende sessies van onder meer de Amerikaanse content marketing specialist Joe Pulizzi kan je als deelnemer tijdens dit congres een pak informatie vergaren over de actuele trends in digitale content marketing. Wat mag je als deelnemer aan het congres verwachten?
DCMC2014 … wat?
Het Digital Content Marketing Congress is een congres over digitale content marketing, dat focust op de meerwaarde die het inzetten van digitale content kan genereren. Dit gebeurt aan de hand van sessies rond digitale kanalen, maar ook met cases van bedrijven die op een succesvolle manier deze kanalen weten in te zetten.
DCMC2014 … wie?
DCMC2014 programmeert een reeks van specialisten uit de digitale content marketing sector. Klinkende namen zijn Joe Pulizzi of Marcel Molenaar, maar het is ook uitkijken naar Suzanne Bakker (Universiteit Amsterdam), Bert Van Wassenhove (auteur van ‘Een Digitaal Marketingplan in 100 dagen’, Bert Marievoet (Twitter), Lien Brusselmans (Engagor) of Guy Van Mol (Audi). Bekijk de sprekerslijst voor een totaaloverzicht.
DCMC2014 … waar?
Voor DCMC2014 hoef je je als deelnemer niet naar een congresruimte te verplaatsen. DCMC2014 is niet enkel een congres over digitale content, het is ook een digitaal congres. Via livestream kan je als deelnemer tijdens de middaguren sessies van sprekers uit binnen- en buitenland volgen.
DCMC2014 … wanneer?
DCMC2014 vindt net zoals DCMC2013 plaats tijdens de eerste week van oktober. De eerste sprekers bijten de spits af op 6 oktober 2014, de laatste op 10 oktober. De sessies staan ingepland om 12u15 en 13u15.
DCMC2014 … hoe?
DCMC2014 is een gratis congres waarvoor je je enkel vooraf hoeft te registreren. Dat kan op onze inschrijvingspagina. Deelnemers krijgen een bevestiging in hun mailbox en vernemen waar ze de sessies zullen kunnen volgen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
‘Contentmarketing is de lopende band van marketing geworden’
Contentmarketing is de lopende band van marketing geworden: een verslag van marketingprofs.
Digitale marketing in 2020: de belangrijkste uitdagingen
Welke uitdagingen in digitale marketing mag je in 2020 verwachten? En hoe kunnen marketeers zich op deze ontwikkelingen voorbereiden?
Hoe vindt merkbeleving haar weg in b2b marketing?
In 1999 presenteerden Pine & Gilmore hun theorie over de relatie tussen het toevoegen van belevenissen en een succesvolle merklading. Hoe vindt merkbeleving haar weg in b2b marketing?
De content-sprokkelaar en de meerkoppige draak
De Content-sprokkelaar en de meerkoppige draak
8 tips voor B2B content marketing, inclusief voorbeelden
B2B content marketing is niet meer weg te denken. Wij geven in dit artikel 8 tips voor slimme en inspirerende B2B content marketing, met voorbeelden!
De nieuwe vuistregel: ‘10X’ content
De nieuwe vuistregel: ‘10X’ content': content genereren die minimaal 10 keer beter is dan de content die al bestaat.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.