Tags: e-commerce, infographic
B2B E-commerce heeft de afgelopen jaren een hoge vlucht genomen. Het aandeel online verkochte producten stijgt ieder jaar. Een succesvol e-commerce kanaal openen gaat dit vanzelf. DR-DISCOUNT onderzocht de psychologie van verschillende aspecten binnen de e-commerce die bepalend zijn voor succesvolle e-commercetrajecten.
De conclusies van dit onderzoek zijn samengevat in een mega infographic die we voor het gemak in stukjes aanbieden in dit artikel.Ā Met de laatste ontwikkelingen van Coolblue waarbij ze door het hele land mini-magazijnen opzetten, zalĀ Distributie & Levering ongetwijfeld meer aandacht krijgen in de volgende infographic over e-commerce.
Een uitgebreid artikel over deze conclusies verscheen hier: https://www.dr-discount.nl/blog/infographics/e-commerce-psychologie-klanten
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
E-commerce optimaliseren? Check deze 8 onmisbare nieuwe spelers in je digitale organisatie
E-commerce optimaliseren? Check deze 5 onmisbare nieuwe spelers in je digitale organisatie
De invloed van B2B e-commerce-software op IT en bedrijfsresultaten
De invloed van B2B e-commerce-software op IT en bedrijfsresultaten. Resultaten van grootschalen e-commerce onderzoek
In vijf stappen naar een nieuwe klant in Duitsland
In vijf stappen naar een nieuwe klant in Duitsland, infographic
B2B industriesector loopt achter met e-commerce
B2B industriesector loopt achter met e-commerce, in andere sectoren loopt b2b Nederland voor
Infographic: Waterval Marketing vs Agile Marketing
Infographic: Waterval Marketing vs Agile Marketing: maak de beste keuze voor jouw marketingpojecten met deze infographic.
Klantenreviews steeds populairder
Waarom zijn er dan nog steeds zoveel webshops en adverteerders die online hun reputatie niet meten?
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.