Tags: e-commerce, infographic
B2B E-commerce heeft de afgelopen jaren een hoge vlucht genomen. Het aandeel online verkochte producten stijgt ieder jaar. Een succesvol e-commerce kanaal openen gaat dit vanzelf. DR-DISCOUNT onderzocht de psychologie van verschillende aspecten binnen de e-commerce die bepalend zijn voor succesvolle e-commercetrajecten.
De conclusies van dit onderzoek zijn samengevat in een mega infographic die we voor het gemak in stukjes aanbieden in dit artikel.Ā Met de laatste ontwikkelingen van Coolblue waarbij ze door het hele land mini-magazijnen opzetten, zalĀ Distributie & Levering ongetwijfeld meer aandacht krijgen in de volgende infographic over e-commerce.


















Een uitgebreid artikel over deze conclusies verscheen hier: https://www.dr-discount.nl/blog/infographics/e-commerce-psychologie-klanten
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Sterren Springen Op Zaterdag; Olympic-sized flop?
Sterren Springen Op Zaterdag
Waarom de rol van de e-commerce manager verdwijnt
De term multichannel is al hopeloos verouderd. Multichannel suggereert namelijk dat online een āapartā kanaal is. En E-commerce Managers dan?
8 bureaus die uitstekend scoren en gespecialiseerd zijn in E-commerce
In samenwerking met Sortlist hebben wij 8 bureaus geselecteerd die u daar uitstekend mee kunnen helpen. Bekijk hier 8 e-commerce bureaus:
De 5 grootste voordelen van een Magento webshop
De 5 grootste voordelen van een Magento webshop. Lees hier hoe je met Magento succes kunt boeken met jouw e-commerce
3 Fases van digitale volwassenheid voor B2B organisaties
In welke fase van digitale volwassenheid staat uw organisatie nu echt? Waar staat u in de drie fasen van B2B digitale volwassenheid
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + B2B webshop?
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + Zakelijke webshop waar b2b klanten ook kunnen bestellen. Overbrug het verschil tussen b2c en b2b met deze tips

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.