Tags: e-commerce, infographic
B2B E-commerce heeft de afgelopen jaren een hoge vlucht genomen. Het aandeel online verkochte producten stijgt ieder jaar. Een succesvol e-commerce kanaal openen gaat dit vanzelf. DR-DISCOUNT onderzocht de psychologie van verschillende aspecten binnen de e-commerce die bepalend zijn voor succesvolle e-commercetrajecten.
De conclusies van dit onderzoek zijn samengevat in een mega infographic die we voor het gemak in stukjes aanbieden in dit artikel.Ā Met de laatste ontwikkelingen van Coolblue waarbij ze door het hele land mini-magazijnen opzetten, zalĀ Distributie & Levering ongetwijfeld meer aandacht krijgen in de volgende infographic over e-commerce.


















Een uitgebreid artikel over deze conclusies verscheen hier: https://www.dr-discount.nl/blog/infographics/e-commerce-psychologie-klanten
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
3 Fases van digitale volwassenheid voor B2B organisaties
In welke fase van digitale volwassenheid staat uw organisatie nu echt? Waar staat u in de drie fasen van B2B digitale volwassenheid
Het uitbesteden van professioneel transport en logistiek: de voordelen & tips!
Het uitbesteden van professioneel transport en logistiek: de voordelen & tips! Lees ze hier zodat jij de juiste aanpak kiest!
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + B2B webshop?
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + Zakelijke webshop waar b2b klanten ook kunnen bestellen. Overbrug het verschil tussen b2c en b2b met deze tips
In vijf stappen naar een nieuwe klant in Duitsland
In vijf stappen naar een nieuwe klant in Duitsland, infographic
b2b onderzoek: duizenden webshops zijn onveilig
Veel webshops krijgen geen updates en securitypatches meer en zijn dus onveilig. Duizenden B2B webshops lopen gevaar.
Klantenreviews steeds populairder
Waarom zijn er dan nog steeds zoveel webshops en adverteerders die online hun reputatie niet meten?

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.