Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een ‘gouden cirkel’ en de vraag “Waarom?”.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Google ‘Search plus Your World’ in b2b
‘Search plus Your World’.
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
Prove Everything or Die
Marketing Measurement: je zult als marketeer alles moeten aantonen. Welke metrics gebruik jij en hoe zorg je voor een goede balans?
7 selectiecriteria voor een CRM oplossing
Selectiecriteria CRM. Waar op te letten als je CRM gaat aanschaffen. Lees eerst onze selectiecriteria tips!
8 tips voor een overtuigende brochuretekst
Hoe schrijf ik een overtuigende brochuretekst, een brochure is marketing en sales dus ga er zorgvuldig mee om! lees de tips!
Leadofilie: het failliet van de trechter in marketing
Leadofilie: het failliet van de trechter in marketing
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.