Marketingkalender 2022; mag het ietsje meer zijn?

door Marcel Nanning | Last Updated:   18 december 2021
olympische spelen 2022

We staan voor 2022 en druk bezig met de marketingkalender voor 2022. Door deze zo volledig mogelijk te vullen aan het begin van het jaar, kom je niet voor verrassingen te staan met ad-hoc acties. 2022 is een nog steeds een uitdagend jaar als het gaat om de coronapandemie. Ook zullen er uiteindelijk weer een aantal grote events plaatsvinden. Je kunt er donder op zeggen dat er iemand aan je bureau staat en vraagt: doen wij nog iets met de winterspelen in China of met de Tour de France dit jaar?

Breng rust in de tent door ze voor te zijn en het nu al op de marketingkalender te plaatsen. Denk ook aan interne ontwikkelingen; ga je volgend jaar een nieuw pand openen? Is 2022 wellicht een jubileum jaar?

Een overzichtje van momenten, wellicht handig om er bij te houden als je de marketingkalender gaat opstellen:

Januari

Februari

Maart

April

Mei

Juni

Juli

Augustus

September

Oktober

November

December

Mis je nog iets? Aanvullingen zijn welkom!

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.