Offorte lanceert: offertes die zichzelf schrijven met kunstmatige intelligentie

door Redactie | Last Updated:   21 januari 2021

Offorte maakt het schrijven van offertes makkelijker met een nieuwe tool die artificial intelligence gebruikt om te helpen bij je offerteteksten.

De nieuwe tool schrijft teksten en variaties voor je op basis van een klein beetje menselijke input. Zo schrijf je eenvoudig bedrijfs-, product- en dienstomschrijvingen en kun je teksten laten herschrijven. Gebruik het systeem om een begin te maken en brainstorm samen tot de perfecte tekst. Staren naar een leeg scherm behoort hiermee tot de verleden tijd.

Geavanceerde artifical intelligence technologie

Achter de schermen wordt één van de meest geavanceerde AI technologieën ter wereld gebruikt. Dit AI-model is gericht op natuurlijke taal en is getraind door het online lezen van triljoenen woorden en zinnen. De technologie is nog in de beta fase en is zeker nog geen vervanging van een mens, maar komt er wel steeds dichter bij in de buurt.

Bij offertes zijn er veel nuances die meespelen om een opdracht te winnen, en om dit te kunnen verwerken in je offertes is menselijke input en finetuning nodig. De AI Tekstschrijver helpt om te inspireren, creëren en te automatiseren.

Voor Offorte is dit het begin van een nieuw hoofdstuk vol mogelijkheden om haar klanten nog beter te helpen bij het offerteproces. Elk bedrijf heeft zijn eigen kracht en karakter. Met data en technologie is het mogelijk om steeds meer inzicht te krijgen in wat wel en wat niet werkt in het offerteproces zonder die identiteit te verliezen. Zo kunnen betere resultaten geboekt worden en wordt er een hoop tijd bespaart.

Het ultieme doel is een opzet waarbij een accountmanager het offerte programma vertelt wat hij heeft opgevangen in het salesgesprek, wat de prospect belangrijk vindt en wat er in de offerte moet komen. Het systeem maakt dan automatisch de perfecte offerte en ondersteunt daarna in het verkoopproces. Zo ver is het helaas nog niet, maar met de nieuwe AI Tekstschrijver van Offorte wordt een goede stap die richting gezet.

Meer informatie over Offorte met Artificial Intelligence

Kijk op de website van Offorte.com voor meer informatie. In de volgende video is een korte demo van de AI Tekstschrijver te zien.

Over Offorte

Offorte helpt bedrijven en ondernemers om meer opdrachten te winnen en kostbare tijd te besparen door hen op een slimme wijze indrukwekkende offertes te laten maken en delen. Voor veel mensen is het maken van een zakelijk voorstel geen hobby, terwijl dit wel van levensbelang is.

Het is onze ambitie om ondernemers hiermee te helpen en hun leven leuker te maken met door het gebruik van online offerte software.

b2bmarketeers schrijft dagelijks over onderwerpen rondom b2b marketing, sales en ondernemen. Het doel van b2bmarketeers is: de b2b marketing professional helpen.
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.