Tags: marketing, persbericht
Het merk Tijdschrift voor Marketing komt daarbij voor 100 procent in handen van Adformatie Groep. NIMA en Adformatie Groep hebben aangekondigd hun partnership te continueren. De nieuwe samenwerkingsovereenkomst geldt voor tenminste vier jaar. Marketeers zullen profiteren van deze overeenkomst, aldus Willem Sijthoff, eigenaar van Adformatie Groep: “Wij zijn verheugd dat we de jarenlange samenwerking tussen NIMA en Adformatie Groep hebben kunnen bestendigen. Deze nieuwe overeenkomst stelt ons in staat om de samenwerking met NIMA verder uit te bouwen, waardoor wij het marketing vak in Nederland nog beter op de kaart kunnen zetten. En met de overname van het Tijdschrift voor Marketing is een belangrijke pijler binnen ons portfolio gevuld.”
Eric van Arendonk, interim bestuursvoorzitter NIMA: “Door de nieuwe samenwerkingsovereenkomst zullen we meer voor onze leden kunnen bieden. De hernieuwde samenwerking met de Adformatie Groep biedt hiertoe alle mogelijkheden.”
Adformatie Groep is marktleider op het gebied van marketing- en communicatieuitgaven en omvat crossmediale titels zoals: Adformatie, Communicatie, Creatie, Marketing Online, Molblog en het grootste marketingcommunicatie-event van de Benelux: MARCOM. Het is hét kennis- en netwerkplatform voor de marcomprofessional. Het totale portfolio bestaat uit tijdschriften, nieuwsbrieven, websites, congressen, trainingen en een boekenuitgeverij. Adformatie Groep is onderdeel van Sijthoff Media Groep.
NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing is opgericht om de kwaliteit van marketeers te waarborgen door het ontwikkelen en afnemen van examens. Het bepalen van standaarden voor het marketingvak en zijn professionals stelt ons in staat de vaardigheden van marketeers te verbeteren, verbreden, verdiepen en vergroten. Kennisdelen en overdragen spelen hierbij een steeds belangrijkere rol. Vanuit een toetsingsinstituut is NIMA uitgegroeid tot een ontwikkelinstituut, waarbij de ontwikkeling van de marketeer centraal staat. NIMA biedt marketeers de ontwikkelagenda als leidraad voor het LifeLong Learning principe op ieder gewenst niveau en moment in je carrière. Een traject voor professionals die altijd willen blijven leren.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Storypower: verhalen die je organisatie veranderen
Storypwer: het nieuwste praktijkboek voor communicatie en verandermanagement door de Adformatie Groep
Kwart van Nederlandse ondernemers doet zaken over de grens
Ondernemers over de grens
Nieuwe site vergelijkt drukwerk prijs, kwaliteit en levertijd
online vergelijk drukwerk prijs, kwaliteit en levertijd
Steelcase Solutions en OCS Workplaces integreren sales- en supportactiviteiten
Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories
Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories
B2B industriesector loopt achter met e-commerce
B2B industriesector loopt achter met e-commerce, in andere sectoren loopt b2b Nederland voor

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.