Tags: crm, Customer Experience
Op 15 september vond ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ’t Spant in Bussum. Een geslaagd event waarin de klantbeleving centraal stond, zowel B2B als B2C. Het was een verfrissende, inspirerende dag vol verhalen uit de praktijk.
Een sfeerimpressie:
Tot volgend jaar!
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Het grootste CRM & CX-event van Nederland
Pipedrive CRM review 2025: snelle, goede software voor MKB
Een Pipedrive review kan niet ontbreken als het gaat over crm software voor 2025. Pipedrive CRM is een goed pakket voor sales in het MKB
Het effect van goodiebags bij online evenementen
Het effect van goodiebags bij online evenementen inclusief tips en voorbeelden voor jouw online event.
Het belang van CRM-systemen voor kleinere bedrijven: groei en succes
Het belang van CRM-systemen voor kleinere bedrijven: groei en succes: tips, inzichten en voorbeelden van toepassingen
Haal meer uit je e-mailtool met een CRM-koppeling
Bijblijven in de voortdurende technologische ontwikkelingen in CX en CRM
Het technologielandschap voor customer experience (CX) en customer relationship management (CRM) is aan grote veranderingen onderhevig.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.