Tags: crm, Customer Experience
Op 15 september vond ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ’t Spant in Bussum. Een geslaagd event waarin de klantbeleving centraal stond, zowel B2B als B2C. Het was een verfrissende, inspirerende dag vol verhalen uit de praktijk.
Een sfeerimpressie:
Tot volgend jaar!
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Wat is een Customer Data Platform en wat heb je er aan?
Wat is een Customer Data Platform en wat heb je er aan? Lees alles over CDP's, het verschil met CRM, de belangrijkste integraties en meer!
Salesforce review 2024: het meest uitgebreide platform in de cloud voor grotere organisaties
Op zoek naar een Salesforce review? Ontdek of deze salestool jouw organisatie verder laat groeien in 2024. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Customer experience: belangrijke uitdagingen voor B2B-organisaties
Customer experience, of CX zoals de algemeen aanvaarde afkorting luidt, is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden voor B2B-organisaties.
Frictieloze funnels: de sleutel voor meer omzet
In dit artikel duiken we in de wereld van snelle funnels en geven we tips om jouw funnel te laten vlammen!
Hoe de prospect database bedrijfsresultaten kan voorspellen
Door de prospect database te koppelen aan de huidige klantendatabase, kunnen B2B-marketeers voorspellingen doen over nieuwe omzet.
Tips om een goede relatie met je klanten op te bouwen en te behouden
Tips om een goede relatie met je klanten op te bouwen en te behouden. Ga voor langdurige en bestendige relaties met deze tips!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.