Tags: crm, Customer Experience
Op 15 september vond ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ’t Spant in Bussum. Een geslaagd event waarin de klantbeleving centraal stond, zowel B2B als B2C. Het was een verfrissende, inspirerende dag vol verhalen uit de praktijk.
Een sfeerimpressie:
Tot volgend jaar!
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Gripp review: houd grip op je organisatie met deze software voor bureaus
Op zoek naar een Gripp review? Ontdek of deze software jouw organisatie laat groeien. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Werken aan klantbeleving is veelal symptoombestrijding
Wanneer je legendarische klantbelevingen in kaart brengt, zie je drie typen organisaties.
Wat is een goede CRM strategie en hoe stel je die op?
Een Customer Relationship Management strategie is een plan dat beschrijft op welke manier de relatie met klanten (en prospects) wordt onderhouden.
Na half jaar klopt 10 procent CRM-data niet meer
Een CRM-systeem is het kloppende hart van een onderneming. Een goede CRM vult de sales-pipeline, voedt de inbound marketingstrategie
De beste CRM software voor ZZP en MKB in 2023 (inclusief reviews)
De beste CRM software voor ZZP en MKB (inclusief tips en reviews) in 2023 met o.a. Pipedrive, Zoho, Teamleader, Hubspot CRM & Salesforce
Een CRM-systeem kiezen? Inventariseer, vergelijk en selecteer! (stappenplan)
Een CRM-systeem kiezen, waar moet je op letten? In dit artikel tips en een concreet stappenplan om het beste CRM pakket te vergelijken voor jouw bedrijf

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.