Tags: crm, Customer Experience
Op 15 september vond ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ’t Spant in Bussum. Een geslaagd event waarin de klantbeleving centraal stond, zowel B2B als B2C. Het was een verfrissende, inspirerende dag vol verhalen uit de praktijk.
Een sfeerimpressie:
Tot volgend jaar!
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep?
Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep? ✅Lees meer over de ‘wet van zeven contactmomenten’ en trek jouw doelgroep over de streep. Lest go!
Salesforce review 2024: het meest uitgebreide platform in de cloud voor grotere organisaties
Op zoek naar een Salesforce review? Ontdek of deze salestool jouw organisatie verder laat groeien in 2024. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Tips om een goede relatie met je klanten op te bouwen en te behouden
Tips om een goede relatie met je klanten op te bouwen en te behouden. Ga voor langdurige en bestendige relaties met deze tips!
Het effect van goodiebags bij online evenementen
Het effect van goodiebags bij online evenementen inclusief tips en voorbeelden voor jouw online event.
5 B2B sales trends tweede helft 2020
5 B2B sales trends tweede helft 2020 zodat jij succesvol wordt met sales (en marketing) in het 2020 en daarna. Lees hier de trends!
Activeer je klantendata met een CDP voor een hogere conversie
Activeer je klantendata met een CDP voor een hogere conversie: lees onze tips voor een goede aanpak.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.