eCourse tip: Content Marketing in B2B

Na deze online training ben je volledig klaar om met next level content marketing te scoren.

Tijdelijk te volgen voor slechts €99,- inclusief video's, e-books en handige templates.

Klik hier hier om te starten

Muziek op je website, iedereen vindt er iets van

door Astrid van den Berg | Last Updated:   23 december 2013

Tags:

🧙‍♂️ Bekijk eerst even deze hand picked tooltips voor marketing 👇

Afgelopen week ging mijn nieuwe website online. Een mooi moment om weer eens contact te zoeken met relaties, vrienden en familie. Horen wat zij ervan vinden. Tenslotte had ik er veel tijd en energie in gestoken. Nadenken over de opzet en inhoud, informatie verzamelen, teksten schrijven, foto’s zoeken, mooie achtergrondmuziek.

En laat nou dat laatste HET onderwerp van ‘gesprek’ zijn. Iedereen vond er iets van. Mooi, somber, zwaar, irritant, prachtig, niet aan te bevelen, nooit doen, enz. 100 Mensen, 100 meningen. Ok, klassieke muziek is misschien niet voor iedereen even bijzonder. Je moet er van houden. En dat doe ik. Dus het zegt iets over mij. En aangezien ik mezelf verkoop, figuurlijk dan, denk ik dat het iets toevoegt. Het geeft een beeld van mijn persoon. Het onderbouwt mijn imago als serieuze, professionele marketing en communicatie adviseur met gevoel voor kwaliteit en stijl. Dat is in ieder geval de opzet.

Want zoals ik een achtergrondmuziekje op mijn website toepas, zo zetten bedrijven een gezellig plaatje op als je via hun telefooncentrale in de wacht wordt gezet. Dat draagt ook bij aan hun imago. Je krijgt er meteen een gevoel bij. En dat gevoel is bij een ‘Sky Radio-liedje’ totaal anders dan bij een blikkerig tingel-tangel deuntje. Dat doet me direct denken aan de ‘moderne’ deurbel met ‘Für Elise’ melodie uit mijn jeugd. Ouderwets, smakeloos en goedkoop. Weliswaar ook klassiek, maar zeker niet de uitstraling die ik voor ogen heb.

Website: www.vdbmc.nl

Foto; http://feminspire.com/the-life-of-a-frequent-concert-attendee/

Na het bekleden van managementfuncties op het marketing- en communicatievlak bij diverse commercieel georiënteerd bedrijven (B2B en B2C), is Astrid in 2007 gestart met Van Den Berg marketing en communicatie. Van Den Berg marketing en communicatie is een klein bureau met een groot gevoel voor kwaliteit en klantgerichtheid. http://www.vdbmc.nl/
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.