Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. B2B marketingbureau spotONvision zet als organisator van het formum, in samenwerking met BBP Media, de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights en maakt op 13 maart 2014 in ‘DeFabrique’ te Utrecht de winnaar bekend.
Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is ‘the place to be’ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.
De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.
Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.
Klik hier voor meer informatie over het b2b markering forum 2014 en de b2b award 2014.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Je hebt een super B2B blog geschreven, hoe laat je dit maximaal renderen?
Je hebt een super B2B blog geschreven, hoe laat je deze maximaal renderen?
b2b marketing facts & figures in 4,5 minuut
b2b marketing facts
b2b Slideshare die je niet kunt missen; 2014 benchmark report on b2b content marketing en lead generation
2014 benchmark report on b2b content marketing en lead generation
Meer uit je database halen: B2B klanten succesvol segmenteren
Klantsegmentatie: Door het verdelen van leads en/of klanten in kleinere groepen wordt een gerichtere en efficiëntere communicatie mogelijk.
Hoe je een evenement op locatie gebruikt als marketinginstrument
Gebruik deze tips om jouw evenement op locatie strategisch in te zetten in jouw marketingplannen. Lees verder!
Zakelijk bloggen: het hoe, wat en waarom
Zakelijk bloggen, ofwel bloggen voor een b2b doelgroep, is een van de meest duurzame vormen van b2b marketing. Lees hier tips om direct aan de slag te gaan

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.