Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. B2B marketingbureau spotONvision zet als organisator van het formum, in samenwerking met BBP Media, de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights en maakt op 13 maart 2014 in âDeFabriqueâ te Utrecht de winnaar bekend.
Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is âthe place to beâ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.
De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.
Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.
Klik hier voor meer informatie over het b2b markering forum 2014 en de b2b award 2014.Â
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Inschrijving allereerste editie TEDxUtrecht geopend
TEDxUtrecht
Contentmarketing niet langer heilige graal voor b2b-marketeers
Contentmarketing niet langer heilige graal voor b2b-marketeers
Hoe geef je je B2B e-commerce omzet een flinke boost? Experts geven advies!
Naar alle waarschijnlijkheid wil je zo veel mogelijk uit je B2B webshop halen. Ook qua omzet. Daarom hebben wij een aantal sprekers van het Groothandel E-commerce Event gevraagd wat volgens hen de manier is om je B2B e-commerce omzet een flinke boost te geven
Sfeerimpressie van Emerce B2B Online 2016 “Digital is a culture not a department”
Sfeerimpressie van Emerce B2B Online 2016 "Digital is a culture not a department"
B2B Marketing Trends voor 2018
Wat zijn de b2b marketing trends voor 2018? GDPR, AI, Machine Learning, ABM en Marketing Automation..en de focus op de mens, de verbinding?
5 manieren om je evenementenlocatie naar een hoger niveau te tillen
5 manieren om je evenementenlocatie naar een hoger niveau te tillen. Gebruik onze tips om op te vallen en klanten te binden.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.