B2B Marketing Award 2014


Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. B2B marketingbureau spotONvision zet als organisator van het formum, in samenwerking met BBP Media, de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights en maakt op 13 maart 2014 in ‘DeFabrique’ te Utrecht de winnaar bekend.

Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is ‘the place to be’ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.

De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.

Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.

Klik hier voor meer informatie over het b2b markering forum 2014 en de b2b award 2014. 

ebook content

Download gratis het e-book: Hoe je nummer 1 wordt met content marketing ?

Previous Welke ontwikkelingen bepalen de b2b horizon in 2014?
Next Direct marketing vanuit het hart

No Comment

Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *