Woerden , 19 november 2013 – Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. Organisator B2B marketingbureau spotONvision zet, in samenwerking met BBP Media, op deze manier de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights. De winnaar zal bekend worden gemaakt op 13 maart 2014 in ‘DeFabrique’ te Utrecht.
Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is ‘the place to be’ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.
Op http://www.b2bmarketingforum.nl/award is meer te vinden over de award en hoe bedrijven een nominatie kunnen indienen. Inschrijven voor de nominatieronde is mogelijk tot 17 januari 2014. Daarna worden de inzendingen beoordeeld door een vakjury.
De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.
Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.
Registreren kan via deze link.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Reclame is een doel op zich, toch?
Reclame is een doel op zich, toch?
8 tips voor een overtuigende brochuretekst
Hoe schrijf ik een overtuigende brochuretekst, een brochure is marketing en sales dus ga er zorgvuldig mee om! lees de tips!
Online leadgeneratie in B2B: moet jij ook meedoen?
In B2B staat online leadgeneratie nog een beetje in zijn kinderschoenen. Moet jij ook aan de slag met online leadgeneratie?
Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijf”
“Ik vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.”
Zakelijk bloggen: het hoe, wat en waarom
Zakelijk bloggen, ofwel bloggen voor een b2b doelgroep, is een van de meest duurzame vormen van b2b marketing. Lees hier tips om direct aan de slag te gaan
Welke mogelijkheden bieden Periscope & Meerkat voor B2B Marketing?
Welke mogelijkheden bieden Periscope & Meerkat voor B2B Marketing?
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.