Woerden , 19 november 2013 – Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. Organisator B2B marketingbureau spotONvision zet, in samenwerking met BBP Media, op deze manier de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights. De winnaar zal bekend worden gemaakt op 13 maart 2014 in ‘DeFabrique’ te Utrecht.
Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is ‘the place to be’ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.
Op http://www.b2bmarketingforum.nl/award is meer te vinden over de award en hoe bedrijven een nominatie kunnen indienen. Inschrijven voor de nominatieronde is mogelijk tot 17 januari 2014. Daarna worden de inzendingen beoordeeld door een vakjury.
De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.
Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.
Registreren kan via deze link.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Tips van experts voor b2b marketing in crisistijd
Een aantal experts delen graag hun kennis en ervaring met ons om B2B organisaties en hun marketeers te helpen in deze uitdagende tijden.
Winnaar B2B Marketing Award 2018: Holla Advocaten
b2b marketing forum 2015 geheel in het teken van Customer Mapping, Buyer Persona’s en Culture Shifts
b2b marketing forum 2015 geheel in het teken van Customer Mapping, Buyer Persona's en Culture Shifts
Het hockeystickeffect van b2b Content Marketing
Eén van de meest gestelde vragen over content marketing is wanneer gaat mijn b2b content nou iets opleveren? En terecht!
Trump drukt zijn stempel op INBOUND 2016
Deze week bezochten 18.000 bezoekers uit meer dan 90 landen het INBOUND 2016 congres. Een happening in festival stijl met de verkiezingen op de achtergrond
Grip op stormachtige groei met b2b e-commerce
Grip op stormachtige groei met b2b e-commerce

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.