Berichten in categorie

Marktonderzoek

Meten is weten. Marktonderzoek bepaalt een groot deel van je b2b marketing strategie; een belangrijk speelveld. In deze categorie vind je artikelen over hoe je je doelgroepen kunt analyseren en hun wensen kunt onderzoeken.

huizenmarkt na corona

De economie in ons land heeft een behoorlijke klap gekregen door de coronacrisis. In eerste instantie werd verwacht dat dit ook het geval zou zijn voor de woningmarkt. Verhuisplannen zouden worden uitgesteld door de maatregelen om verspreiding van COVID-19 verder te voorkomen. Bovendien zouden door de onzekerheid over werk en inkomen de prijzen gaan inzakken. …

werkgever logo

Amsterdam, 20 maart 2013 – Softwareproducent SAS is dit jaar uitgeroepen tot Beste Werkgever van Nederland in de categorie grote en multinationale ondernemingen. Microsoft is na vijf jaar op nummer één nu op de tweede plek geëindigd. In de categorie middelgrote ondernemingen komt managementdevelopmentspecialist ORMIT weer terug op nummer één. In de categorie kleine en …

b2b 2013

Het jaar loopt ten einde. We maken de balans op en kijken vooruit. Om een beeld te schetsen van wat we kunnen verwachten in 2013 heb ik een aantal voorspellingen en verwachtingen van collega marketeers & bloggers verzameld in deze blogpost b2b marketing in 2013. Veel leesplezier! Focus en resultaat Bart Waterschoot – AangenaamAnders (www.aangenaamanders.nl) …

Hoe merken praten

“Wat doen we niet, en moeten we vandaag onmiddellijk gaan doen?”. Ja je hoort het goed: dat is de vraag die de bakker je vanmorgen stelde vlak voordat je naar buiten liep. Weet jij het antwoord? En toch: volgens marktonderzoekexpert Harry Joiner is het de meest indrukwekkende vraag die je aan een klant kunt stellen. …