E-mail marketing automation specialist Spotler heeft een nieuwe oplossing aan het productportfolio toegevoegd: Spotler B2B. In dit product komen e-mail marketing automation en leadgeneratie software samen. Zo worden B2B-organisaties in staat gesteld om naast het versturen van nieuwsbrieven, het inzetten van event driven (nurturing) campagnes ook van anonieme bezoekers mooie leads te maken.
Succesvolle e-mail marketing is meer dan alleen het versturen van e-mail nieuwsbrieven. Spotler biedt uitgebreide toepassingsmogelijkheden om met je doelgroep te communiceren. Spotler B2B helpt om je resultaten te optimaliseren én om anonieme websitebezoekers te converteren naar herkenbare leads voor sales. In het laatste geval wordt op basis van IP(-adres) de match gemaakt tussen bezoekende organisatie en de bedrijfsnaam die bij de organisatie hoort. Zo wordt met Spotler B2B realtime inzichtelijk gemaakt welke organisaties je website bezoeken.
Waarom leadgeneratie software?
“Iedere B2B-marketeer genereert natuurlijk het liefst zoveel mogelijk goede Marketing Qualified Leads, zodat sales hen succesvol kan opvolgen. Dit kan via zowel offline als online kanalen. Maar 95% van je bezoekers op je website verlaat deze weer zonder enige actie te ondernemen.”, aldus Mark van den Berg, Commercieel Manager bij Spotler. Daarin biedt de leadgeneratie software van Spotler nu uitkomst.
Integratie met Spotler software
De techniek is opgenomen in de e-mail marketing automation software van Spotler. Als contacten in je e-mail bestand doorklikken vanuit een nieuwsbrief naar de website, wordt op basis van hun e-mail domein automatisch een koppeling gemaakt met het IP-adres van het bedrijf waar deze persoon werkt. Hierdoor is precies te volgen welke pagina’s dit contact heeft bezocht. Dat maakt het mogelijk om direct de juiste actie te ondernemen en Sales met genoeg munitie de MQL’s te laten converteren naar potentiële klanten.
Over Spotler
Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation- en leadgeneratie software en helpt meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om succesvol te starten en daarna meer rendement te halen uit deze kanalen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Tooltip: Social Media Check
social media check
Marketing Automation vergelijk: HubSpot vs Marketo
Marketing Automation vergelijk: HubSpot vs Marketo, een video waarin duidelijk de verschillen naar voren komen tussen HubSpot en Marketo, met B2B focus.
Medeoprichters Facebook lanceren Asana voor publiek
Asana taskmanager; tool voor projectmanagement.
Succesfactoren voor e-mail marketing in 2023
Wat zijn de belangrijke succesfactoren voor e-mail marketing in 2023? Lees hier onze tips voor jouw marketing!
ActiveCampaign: wat is het en waarom is het zo populair?
Wat is ActiveCampaign, wat kun je er mee en wat zijn de alternatieven. Laten we er direct induiken.
Interview | CEO Bruynzeel Storage Group over klantgericht werken en nieuwe Marketing
Interview | Igor la Vos, CEO Bruynzeel Storage Group BV over klantgericht werken en nieuwe Marketing. Marketing Automation, samenwerking en klantcampagnes
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.