E-mail marketing automation specialist Spotler heeft een nieuwe oplossing aan het productportfolio toegevoegd: Spotler B2B. In dit product komen e-mail marketing automation en leadgeneratie software samen. Zo worden B2B-organisaties in staat gesteld om naast het versturen van nieuwsbrieven, het inzetten van event driven (nurturing) campagnes ook van anonieme bezoekers mooie leads te maken.
Succesvolle e-mail marketing is meer dan alleen het versturen van e-mail nieuwsbrieven. Spotler biedt uitgebreide toepassingsmogelijkheden om met je doelgroep te communiceren. Spotler B2B helpt om je resultaten te optimaliseren én om anonieme websitebezoekers te converteren naar herkenbare leads voor sales. In het laatste geval wordt op basis van IP(-adres) de match gemaakt tussen bezoekende organisatie en de bedrijfsnaam die bij de organisatie hoort. Zo wordt met Spotler B2B realtime inzichtelijk gemaakt welke organisaties je website bezoeken.
Waarom leadgeneratie software?
“Iedere B2B-marketeer genereert natuurlijk het liefst zoveel mogelijk goede Marketing Qualified Leads, zodat sales hen succesvol kan opvolgen. Dit kan via zowel offline als online kanalen. Maar 95% van je bezoekers op je website verlaat deze weer zonder enige actie te ondernemen.”, aldus Mark van den Berg, Commercieel Manager bij Spotler. Daarin biedt de leadgeneratie software van Spotler nu uitkomst.
Integratie met Spotler software
De techniek is opgenomen in de e-mail marketing automation software van Spotler. Als contacten in je e-mail bestand doorklikken vanuit een nieuwsbrief naar de website, wordt op basis van hun e-mail domein automatisch een koppeling gemaakt met het IP-adres van het bedrijf waar deze persoon werkt. Hierdoor is precies te volgen welke pagina’s dit contact heeft bezocht. Dat maakt het mogelijk om direct de juiste actie te ondernemen en Sales met genoeg munitie de MQL’s te laten converteren naar potentiële klanten.
Over Spotler
Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation- en leadgeneratie software en helpt meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om succesvol te starten en daarna meer rendement te halen uit deze kanalen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Toelichting e-mail marketing richtlijnen 2012
e-mail marketing richtlijnen 2012: wat je wel en niet kunt doen met e-mailmarketing. Lees hier onze tips, veel succes!
10 tools die het leven van elke marketeer makkelijker maken
10 tools die het leven van elke marketeer makkelijker maken zoals Google Analytics, Buffer, Canva, SEMrush, Asana en anderen. Lees verder...
The Picnik is over – Online foto tool
The Picnik is over; met deze foto bewerkingtool kun je goed uit de voeten voor het bewerken van foto's voor sites en ads.
Hoe B2B-marketeers met data bijdragen aan een succesvolle corporate strategie
Hoe B2B-marketeers met data bijdragen aan een succesvolle corporate strategie
Succesvol in telefonische leadgeneratie
Tips voor succesvolle telefonische marktbewerking, leadgeneratie en telemarketing in business to business situaties.
Google Analytics en business leads: it takes 2 to tango
Jouw leadgeneratie en Analytics configuratie analyseren; de ultieme manier om jouw b2b leads te optimalizeren.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.