E-mail marketing automation specialist Spotler heeft een nieuwe oplossing aan het productportfolio toegevoegd: Spotler B2B. In dit product komen e-mail marketing automation en leadgeneratie software samen. Zo worden B2B-organisaties in staat gesteld om naast het versturen van nieuwsbrieven, het inzetten van event driven (nurturing) campagnes ook van anonieme bezoekers mooie leads te maken.
Succesvolle e-mail marketing is meer dan alleen het versturen van e-mail nieuwsbrieven. Spotler biedt uitgebreide toepassingsmogelijkheden om met je doelgroep te communiceren. Spotler B2B helpt om je resultaten te optimaliseren én om anonieme websitebezoekers te converteren naar herkenbare leads voor sales. In het laatste geval wordt op basis van IP(-adres) de match gemaakt tussen bezoekende organisatie en de bedrijfsnaam die bij de organisatie hoort. Zo wordt met Spotler B2B realtime inzichtelijk gemaakt welke organisaties je website bezoeken.
Waarom leadgeneratie software?
“Iedere B2B-marketeer genereert natuurlijk het liefst zoveel mogelijk goede Marketing Qualified Leads, zodat sales hen succesvol kan opvolgen. Dit kan via zowel offline als online kanalen. Maar 95% van je bezoekers op je website verlaat deze weer zonder enige actie te ondernemen.”, aldus Mark van den Berg, Commercieel Manager bij Spotler. Daarin biedt de leadgeneratie software van Spotler nu uitkomst.
Integratie met Spotler software
De techniek is opgenomen in de e-mail marketing automation software van Spotler. Als contacten in je e-mail bestand doorklikken vanuit een nieuwsbrief naar de website, wordt op basis van hun e-mail domein automatisch een koppeling gemaakt met het IP-adres van het bedrijf waar deze persoon werkt. Hierdoor is precies te volgen welke pagina’s dit contact heeft bezocht. Dat maakt het mogelijk om direct de juiste actie te ondernemen en Sales met genoeg munitie de MQL’s te laten converteren naar potentiële klanten.
Over Spotler
Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation- en leadgeneratie software en helpt meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om succesvol te starten en daarna meer rendement te halen uit deze kanalen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Leadvriendelijke marketing, een utopie?
Leadvriendelijke marketing, een utopie? Hoe Inbound Marketing & Marketing Automation bijdragen aan leadvriendelijke marketing
Salesforce review 2024: het meest uitgebreide platform in de cloud voor grotere organisaties
Op zoek naar een Salesforce review? Ontdek of deze salestool jouw organisatie verder laat groeien in 2024. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Toelichting e-mail marketing richtlijnen 2012
e-mail marketing richtlijnen 2012: wat je wel en niet kunt doen met e-mailmarketing. Lees hier onze tips, veel succes!
ActiveCampaign Review 2024, volledige marketing software, vriendelijke prijs!
ActiveCampaign Review, breed inzetbare marketing software inclusief CRM voor een vriendelijke prijs! Bekijk voordelen, nadelen en testresults
Pipedrive CRM review 2024: snelle, goede software voor MKB
Een Pipedrive review kan niet ontbreken als het gaat over crm software voor 2024. Pipedrive CRM is een goed pakket voor sales in het MKB
Whitepapers inzetten voor b2b leadgeneratie
Whitepapers inzetten voor b2b leadgeneratie
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.