Daar was ik al bang voor; Woorank is niet meer gratis. Jammer, een leuke tool voor een snelle SEO check van je site. Dus, op zoek naar een alternatief. Gelukkig zijn die er genoeg. Ik ben wel te spreken over de Hubspot Marketing Grader. Net als Woorank krijg je inzicht in de SEO kracht van je site, en vrij uitgebreid. Maar let op: het blijft indicatief! Experimenteer er eens mee, ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Wat zijn de voordelen van document management systemen voor de bouwsector?
Wat zijn de voordelen van document management systemen voor de bouwsector? Lees alles over digitalisering in de bouw en het belang daarvan!
Tooltip: Hoe zag jouw site er 10 jaar geleden uit?
Wat is het verschil tussen b2b en b2c SEO?
Zit er een verschil tussen B2B- en B2C SEO? Waarop moet je letten wanneer je start met het toepassen van SEO?
Kunstmatige intelligentie op het gebied van zoekmachines: hoe slim wordt Search?
Kunstmatige intelligentie op het gebied van zoekmachines: hoe slim wordt Search?
Hoe je wint met SEO in 2017 door Rand Fishkin
Tijdens INBOUND 2016 heb ik Rand Fishkin zien spreken, bekend van zijn Whiteboard Friday over betere SEO. Lees mijn verslag van zijn sessie over SEO 2017.
Waarom attributie je b2b-marketing aanpak toekomstbestendig maakt
Attributie; niet het meest geliefde onderwerp voor marketeers. Attributie is erg belangrijk voor de meetbaarheid en transparantie van marketing.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.