Tags: crm, Customer Experience
Op 15 september vond ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ’t Spant in Bussum. Een geslaagd event waarin de klantbeleving centraal stond, zowel B2B als B2C. Het was een verfrissende, inspirerende dag vol verhalen uit de praktijk.
Een sfeerimpressie:
Tot volgend jaar!
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep?
Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep? ✅Lees meer over de ‘wet van zeven contactmomenten’ en trek jouw doelgroep over de streep. Lest go!
Gripp review: houd grip op je organisatie met deze software voor bureaus
Op zoek naar een Gripp review? Ontdek of deze software jouw organisatie laat groeien. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
HubSpot CRM review 2024: snelgroeiende CRM-knaller
HubSpot CRM: wat is het en voor welke bedrijven is het interessant? ✅ Lees hier onze HubSpot CRM review 2024.
CRM als motormanagement systeem voor B2B sales
CRM voor sales: motormanagement voor verkoopafdelingen en salesprocessen
Hoe B2B-marketeers met data bijdragen aan een succesvolle corporate strategie
Hoe B2B-marketeers met data bijdragen aan een succesvolle corporate strategie
5 B2B sales trends tweede helft 2020
5 B2B sales trends tweede helft 2020 zodat jij succesvol wordt met sales (en marketing) in het 2020 en daarna. Lees hier de trends!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.