Tags: b2b e-commerce, e-commerce
In het huidige tijdperk waar consumenten continu online zijn is het voor de meeste organisaties niet alleen belangrijk om online zichtbaar te zijn, maar ook om over een e-commerce omgeving te beschikken die goed converteert en zodoende de omzet verhoogt. In samenwerking met Sortlist hebben wij 8 bureaus geselecteerd die u daar uitstekend mee kunnen helpen.
DRIIVN
Gevestigd in Amsterdam
25 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Social media, Content Strategy, Digital Strategy, Online Advertising, Website Creation
WADM | Agency
WADM | Agency
Gevestigd in Barendrecht
20 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Branding & Positioning, Design, Digital Strategy, Website Creation
Innovative Brands
Gevestigd in Amsterdam
12 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Branding & Positioning, Design, Digital Strategy,, Website Creation, Mobile App
Online Bazen
Gevestigd in ‘s-Hertogenbosch
11 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Online Advertising, Social media, Advertising, SEO, Digital Strategywerkt Online Bazen aan het realiseren van realistische en schaalbare doelen.
Gravity
Gevestigd in Amersfoort
32 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Ergonomy (UX/UI), Digital Strategy, Website Creation, Web Application, Mobile App, Branding & Positioning
PXL.Widgets
Gevestigd in Haarlem
130 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Branding & Positioning, Digital Strategy, Mobile App
mProvement
Gevestigd in Hilversum
8 mensen in het team
Expertises: E-commerce, SEO, Online Advertising, Social Media, Web analytics / Big data
ERECODE
Gevestigd in Rotterdam
5 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Web Application, Website Creation
Disclaimer: De 10 bureaus zijn gebaseerd op klantreviews van de aangesloten bureaus in de categorie E-commerce op Sortlist (jan. 2021).
Werken met de beste e-commerce bureaus in Nederland
Wil je graag werken met een e-commerce bureau om jouw verkoop te boosten in Nederland?
Veel winkels beschikken tegenwoordig ook over een online verkoopkanaal om hun verkopen te verhogen. In een digitaal tijdperk waarin consumenten continu online zijn is het belangrijk om hier met de juiste marketing op in te spelen om zo de omzet van een organisatie te verhogen.
Hoe zou een webwinkel de omzet van jouw business kunnen verhogen?
Er zijn eindeloos veel marketing mogelijkheden om de verkoop van jouw bedrijf via een webshop te verhogen. De beste reden is omdat een webshop niet gebonden is aan een lokale fysieke locatie en je zodoende in staat bent om met de juiste digital marketing overal ter wereld te kunnen verkopen.
Gezien de huidige stand van zaken in digital evolution is het belangrijk om over een kwalitatieve webshop te beschikken, ook in business-to-business. Een marketing of e-commerce bureau met relevante kennis kan u helpen de potentiële klanten op het juiste moment te bereiken (via bijvoorbeeld google) en conversies te optimaliseren.
Wacht niet langer, laat Sortlist je helpen bij het vinden van jouw nieuwe marketing agency
Laat Sortlist weten wat je zoekt, over welke services de agency moet beschikken en kom gemakkelijk in contact met het ideale bureau. Zij gaan je helpen bij het maken en optimaliseren van jouw nieuwe e-commerce webshop, wat je geld en ook tijd zal besparen.
Wat is de beste manier om het maximale uit e-commerce te halen voor jouw bedrijf?
Door het inzetten van b2b e-commerce kunnen bedrijven resultaten behalen en nieuwe klanten winnen die met een fysieke locatie over het algemeen onmogelijk worden geacht.
Positionering van webshop
Wel is het belangrijk om goed na te denken over jouw positionering, welke klanten je wilt aantrekken (via google), de branding van jouw business, (Google) advertising en digital strategie. Daarnaast dienen interne processen te worden aangepast op het online verkoopproces. Jouw webshop aanmelden op één van de verschillende platformen kan strategisch een slimme beslissing zijn om groei te realiseren.
Een platform zoals Magento of Sana Commerce beschikt vaak over veel data (van vele jaren) waardoor bedrijven met de juiste optimalisatie succes kunnen bereiken. Zie een platform dit dus als een partner vol met specialisten waarmee je samen je conversie maximaal zal verhogen en je jouw business mee gaat vergroten in 2021. Stel je voor, geen rij meer voor de kassa maar wel gevulde digitale winkelmandjes.
Zoals bovenstaande vermeld, is het meest belangrijke voordeel van een online webwinkel, de mogelijkheid om verkopen te realiseren op een wereldwijde online markt, met het op de juiste manier inzetten van google zijn de mogelijkheden eindeloos.
Vindbaarheid en online strategie
Het op de juiste manier inzetten van SEO en reclamecampagnes gericht op jouw producten of diensten bepalen mede of jouw webshop succesvol zal zijn. E-commerce brengt een nationaal of zelfs internationale markt voor bedrijven dichterbij. Met het slim inzetten van e-commerce kun je de omzet verder verhogen en je afzetgebied vergroten. Binnen je eigen afzetgebied blijven is alleen interessant als het product niet verstuurd kan worden of men niet bereid is om ervoor in de auto te stappen.
Binnen de meeste bedrijven is een online strategie niet meer weg te denken. Een e-commerce bureau helpt je om bij het beheren van de online winkel en het genereren van meer omzet. The future for your companie is in e-commerce.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
4 tips om bestelfouten en e-commerce retouren te verminderen
Wat kun je doen om online bestelfouten en retouren te verminderen? In deze blog vind je 4 cruciale tips om deze te voorkomen in e-commerce
b2b onderzoek: duizenden webshops zijn onveilig
Veel webshops krijgen geen updates en securitypatches meer en zijn dus onveilig. Duizenden B2B webshops lopen gevaar.
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + B2B webshop?
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + Zakelijke webshop waar b2b klanten ook kunnen bestellen. Overbrug het verschil tussen b2c en b2b met deze tips
B2B E-commerce: de verborgen kracht van logistiek
Hoe je de klantervaring verbetert, kosten bespaard én de winst verhoogt door het uitbesteden van de logistiek van jouw b2b e-commerce.
Meer personalisering in B2B e-commerce
Bedrijven brengen volledig gepersonaliseerde in b2b e-commerce aan. Daarmee bieden ze verbeterde online shopping ervaringen voor b2b klanten.
Meer uit je database halen: B2B klanten succesvol segmenteren
Klantsegmentatie: Door het verdelen van leads en/of klanten in kleinere groepen wordt een gerichtere en efficiëntere communicatie mogelijk.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.