Tags: b2b e-commerce, e-commerce
In het huidige tijdperk waar consumenten continu online zijn is het voor de meeste organisaties niet alleen belangrijk om online zichtbaar te zijn, maar ook om over een e-commerce omgeving te beschikken die goed converteert en zodoende de omzet verhoogt. In samenwerking met Sortlist hebben wij 8 bureaus geselecteerd die u daar uitstekend mee kunnen helpen.
DRIIVN
Gevestigd in Amsterdam
25 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Social media, Content Strategy, Digital Strategy, Online Advertising, Website Creation
WADM | Agency
WADM | Agency
Gevestigd in Barendrecht
20 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Branding & Positioning, Design, Digital Strategy, Website Creation
Innovative Brands
Gevestigd in Amsterdam
12 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Branding & Positioning, Design, Digital Strategy,, Website Creation, Mobile App
Online Bazen
Gevestigd in ‘s-Hertogenbosch
11 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Online Advertising, Social media, Advertising, SEO, Digital Strategywerkt Online Bazen aan het realiseren van realistische en schaalbare doelen.
Gravity
Gevestigd in Amersfoort
32 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Ergonomy (UX/UI), Digital Strategy, Website Creation, Web Application, Mobile App, Branding & Positioning
PXL.Widgets
Gevestigd in Haarlem
130 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Branding & Positioning, Digital Strategy, Mobile App
mProvement
Gevestigd in Hilversum
8 mensen in het team
Expertises: E-commerce, SEO, Online Advertising, Social Media, Web analytics / Big data
ERECODE
Gevestigd in Rotterdam
5 mensen in het team
Expertises: E-commerce, Web Application, Website Creation
Disclaimer: De 10 bureaus zijn gebaseerd op klantreviews van de aangesloten bureaus in de categorie E-commerce op Sortlist (jan. 2021).
Werken met de beste e-commerce bureaus in Nederland
Wil je graag werken met een e-commerce bureau om jouw verkoop te boosten in Nederland?
Veel winkels beschikken tegenwoordig ook over een online verkoopkanaal om hun verkopen te verhogen. In een digitaal tijdperk waarin consumenten continu online zijn is het belangrijk om hier met de juiste marketing op in te spelen om zo de omzet van een organisatie te verhogen.
Hoe zou een webwinkel de omzet van jouw business kunnen verhogen?
Er zijn eindeloos veel marketing mogelijkheden om de verkoop van jouw bedrijf via een webshop te verhogen. De beste reden is omdat een webshop niet gebonden is aan een lokale fysieke locatie en je zodoende in staat bent om met de juiste digital marketing overal ter wereld te kunnen verkopen.
Gezien de huidige stand van zaken in digital evolution is het belangrijk om over een kwalitatieve webshop te beschikken, ook in business-to-business. Een marketing of e-commerce bureau met relevante kennis kan u helpen de potentiële klanten op het juiste moment te bereiken (via bijvoorbeeld google) en conversies te optimaliseren.
Wacht niet langer, laat Sortlist je helpen bij het vinden van jouw nieuwe marketing agency
Laat Sortlist weten wat je zoekt, over welke services de agency moet beschikken en kom gemakkelijk in contact met het ideale bureau. Zij gaan je helpen bij het maken en optimaliseren van jouw nieuwe e-commerce webshop, wat je geld en ook tijd zal besparen.
Wat is de beste manier om het maximale uit e-commerce te halen voor jouw bedrijf?
Door het inzetten van b2b e-commerce kunnen bedrijven resultaten behalen en nieuwe klanten winnen die met een fysieke locatie over het algemeen onmogelijk worden geacht.
Positionering van webshop
Wel is het belangrijk om goed na te denken over jouw positionering, welke klanten je wilt aantrekken (via google), de branding van jouw business, (Google) advertising en digital strategie. Daarnaast dienen interne processen te worden aangepast op het online verkoopproces. Jouw webshop aanmelden op één van de verschillende platformen kan strategisch een slimme beslissing zijn om groei te realiseren.
Een platform zoals Magento of Sana Commerce beschikt vaak over veel data (van vele jaren) waardoor bedrijven met de juiste optimalisatie succes kunnen bereiken. Zie een platform dit dus als een partner vol met specialisten waarmee je samen je conversie maximaal zal verhogen en je jouw business mee gaat vergroten in 2021. Stel je voor, geen rij meer voor de kassa maar wel gevulde digitale winkelmandjes.
Zoals bovenstaande vermeld, is het meest belangrijke voordeel van een online webwinkel, de mogelijkheid om verkopen te realiseren op een wereldwijde online markt, met het op de juiste manier inzetten van google zijn de mogelijkheden eindeloos.
Vindbaarheid en online strategie
Het op de juiste manier inzetten van SEO en reclamecampagnes gericht op jouw producten of diensten bepalen mede of jouw webshop succesvol zal zijn. E-commerce brengt een nationaal of zelfs internationale markt voor bedrijven dichterbij. Met het slim inzetten van e-commerce kun je de omzet verder verhogen en je afzetgebied vergroten. Binnen je eigen afzetgebied blijven is alleen interessant als het product niet verstuurd kan worden of men niet bereid is om ervoor in de auto te stappen.
Binnen de meeste bedrijven is een online strategie niet meer weg te denken. Een e-commerce bureau helpt je om bij het beheren van de online winkel en het genereren van meer omzet. The future for your companie is in e-commerce.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Dit zijn de belangrijkste voordelen van een MACH-architectuur
Dit zijn de belangrijkste voordelen van een MACH-architectuur
Tackel deze 4 belangrijke uitdagingen voor een succesvolle digitale transformatie
Het belang van een goede routing in je groothandel
Een hogere omzet, tevreden personeel en een grote kans op terugkerende klanten: lees onze tips voor een optimale groothandel routing.
Meer uit je database halen: B2B klanten succesvol segmenteren
Klantsegmentatie: Door het verdelen van leads en/of klanten in kleinere groepen wordt een gerichtere en efficiëntere communicatie mogelijk.
Datagedreven innoveren binnen B2B e-commerce: growth hacking is het antwoord!
3 Fases van digitale volwassenheid voor B2B organisaties
In welke fase van digitale volwassenheid staat uw organisatie nu echt? Waar staat u in de drie fasen van B2B digitale volwassenheid
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.