Data

Data analyse, Big Data

Activeer je klantendata met een CDP voor een hogere conversie

Activeer je klantendata met een CDP voor een hogere conversie

Activeer je klantendata met een CDP voor een hogere conversie: lees onze tips voor een goede aanpak.

Data Mixologist Steve Kemish: “Marketing Data Is a Culture, Not a Project”

Data Mixologist Steve Kemish: “Marketing Data Is a Culture, Not a Project”

Interview: with Data Mixologist Steve Kemish: "Marketing Data Is a Culture, Not a Project"

Met deze drie tips word je een meer datagerichte B2B organisatie!

Met deze drie tips word je een meer datagerichte B2B organisatie!

Hoe zorg je voor een datagerichte b2b organisatie met een positief koopproces en zo weinig persoonlijke interactie-momenten?

Een geautomatiseerd klantbeeld: kan dat?

Een geautomatiseerd klantbeeld: kan dat?

Als marketeer ben je dagelijks bezig met het scherpstellen van het ideale klantbeeld. Hoe doe je dat met een ultiem marketing dashboard?

Marketeer, laat je niet leiden door data!

Marketeer, laat je niet leiden door data!

Hoeveel er ook geautomatiseerd wordt, wij moeten ook in de lead blijven als het gaat over data! Van data gedreven naar data bedreven marketing

Interview data analyse met Geoffrey van Meer, Head of Data Intelligence RTL

Interview data analyse met Geoffrey van Meer, Head of Data Intelligence RTL

Wat kunnen we leren van één van de belangrijkste media organisaties van Nederland over datatechnologie en data analyse in Marketing?

Kun je als marketeer nog langer wachten met data-analyse?

Kun je als marketeer nog langer wachten met data-analyse?

Met alle data die ruim voorhanden is, kun je je afvragen of marketeers het zich nog wel kunnen veroorloven om geen gebruik te maken data-analyse?