Amstelveen, 20 maart 2017 – De 8ste B2B Marketing Award is uitgereikt. Dit jaar waren Greetz en ServiceNow genomineerd. Beide bedrijven presenteerden in 4 minuten hun case tijdens het B2B Marketing Forum in Kasteel de Wittenburg in Wassenaar.
Na de presentaties kon het publiek haar stem uitbrengen en in combinatie met het juryoordeel won ServiceNow de award. Onder luid applaus nam Francisca Calkoen van de succesvolle IT service management dienstverlener, ServiceNow, de felbegeerde award in ontvangst.
De jury bestond dit jaar uit voorzitter Ment Kuiper (IDMK/CustomerTalk), Marije van Donselaar (Nuon), Nord van de Mosselaer (Tele2), Marieke LeNoble (Vakmedianet) en Jan van Ginkel (AT5 en NH).
De jury over de case:
“De beslissing was moeilijker dan voorgaande jaren: het was een nek-aan-nekrace,” vertelt juryvoorzitter Ment Kuiper. “Het doel van ServiceNow was een breder portfolio positioneren bij haar grote klanten, maar ook het aanboren van nieuwe segmenten. Ment: “Door de combinatie van een off- en online contentstrategie, het inzetten van marketing automation én het denken vanuit verschillende doelgroepen, hebben zij deze doelstellingen ruimschoots behaald.”
“ServiceNow heeft haar naamsbekendheid vergroot, haar database uitgebreid en een mooie sales pipeline gerealiseerd. Dit resultaat, dat zij met duidelijke cijfers aantoonden, was voor ons uiteindelijk de doorslaggevende factor om ServiceNow tot winnaar uit te roepen,” aldus de juryvoorzitter.
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Ingrid Archer, initiatiefnemer van de Award, tevens co-founder van spotONvision: “Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.”
Over spotONvision
spotONvision helpt organisaties met het verhogen van omzet. Als modern B2B-marketingbureau zetten we zowel data als demand generation strategieën in. Zo ontwikkelen we geïntegreerde sales- en marketingprogramma’s die passen bij je business. We ondersteunen marketing- en salesteams met programma’s waarbij leads en klanten aan de hand worden genomen door hun klantreis. Dit doen wij met leadgeneratie, lead nurturing, sales enablement en klantmarketing.
Als oprichters van het B2B Marketing Forum en de B2B Marketing Award in de Benelux, maakt spotONvision zich hard voor het ontwikkelen en uitwisselen van marketingkennis onder B2B-marketeers.
Klanten van spotONvision zijn onder meer: Diligent, Elsevier, EY, Interpolis, Nuon, Robeco, Sabic, Schiphol en Simac.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Waarom de rol van de e-commerce manager verdwijnt
De term multichannel is al hopeloos verouderd. Multichannel suggereert namelijk dat online een ‘apart’ kanaal is. En E-commerce Managers dan?
Meer uit je database halen: B2B klanten succesvol segmenteren
Klantsegmentatie: Door het verdelen van leads en/of klanten in kleinere groepen wordt een gerichtere en efficiëntere communicatie mogelijk.
b2b marketing forum 2015 geheel in het teken van Customer Mapping, Buyer Persona’s en Culture Shifts
b2b marketing forum 2015 geheel in het teken van Customer Mapping, Buyer Persona's en Culture Shifts
4 tips om bestelfouten en e-commerce retouren te verminderen
Wat kun je doen om online bestelfouten en retouren te verminderen? In deze blog vind je 4 cruciale tips om deze te voorkomen in e-commerce
B2B content is de ideale sales toolkit
B2B content is de ideale sales toolkit
Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijf”
“Ik vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.”
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.