Amstelveen, 19 maart 2018 – Op 15 maart j.l. is tijdens het 9de B2B Marketing Forum op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort de B2B Marketing Award uitgereikt. De twee genomineerde marketeers, van AFAS Software en Holla Advocaten, stonden gisteren live op het podium om hun case te presenteren aan het publiek. Na de live presentaties hadden de deelnemers aan het Forum de mogelijkheid om te stemmen. In combinatie met het juryoordeel rolde Holla Advocaten aan het einde van de middag als winnaar uit de bus.
Over de winnaar Holla Advocaten
De winnende merkkrachtcampagne was in het leven geroepen door Holla Advocaten om de naamsbekendheid in de Brainport regio (Eindhoven) te vergroten. De campagne laat op een eigentijdse en toegankelijke manier zien wat succesvolle ondernemers en professionals motiveert. In een speciaal voor de videocampagne ontwikkelde auto met camera worden professionals uit de zakelijke top geïnterviewd.
De jury: “Met de #dekoplopers campagne zet de winnaar een mooie multichannel case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak. De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie.”
 Liesbeth van Zeeland van Holla Advocaten: “Wat een eer om deze prestigieuze award te mogen ontvangen. Onze campagne #dekoplopers heeft reeds enorm mooie resultaten behaald, maar dit is echt de kers op de taart!”
De jury van de B2B Marketing Award
De nominaties zijn gekozen door de vakjury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, directeur CustomerTalk, Nord van de Mosselaer, Demand Generation Manager B2B bij Tele2 Nederland, Jan van Ginkel, Uitgever Management Team bij MT Mediagroep en Cathelijne Quarré- Bijleveld, Director of Field marketing bij Snow Software.
Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Ingrid Archer, initiatiefnemer van de Award, tevens co-founder van spotONvision: “Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.”
Over spotONvision
spotONvision helpt organisaties met het verhogen van omzet. Als modern B2B-marketingbureau zetten zij zowel data als demand generation strategieën in. Zo ontwikkelt spotONvision geïntegreerde sales- en marketingprogramma’s die passen bij de business van hun klanten.
Zij ondersteunen marketing- en salesteams met programma’s waarbij leads en klanten aan de hand worden genomen door hun klantreis. Dit doen zij met lead generatie, lead nurturing, sales enablement en klantmarketing.
Bekijk hier de B2B Marketing Award winnaars van andere jaren:
B2B Marketing Award Winnaar 2017
B2B Marketing Award Winnaar 2016
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + B2B webshop?
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + Zakelijke webshop waar b2b klanten ook kunnen bestellen. Overbrug het verschil tussen b2c en b2b met deze tips
Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijf”
“Ik vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.”
De motor achter elke grote B2B Omnichannel ervaring
De motor achter elke grote B2B Omnichannel ervaring
Het hockeystickeffect van b2b Content Marketing
EĂ©n van de meest gestelde vragen over content marketing is wanneer gaat mijn b2b content nou iets opleveren? En terecht!
Een B2b bureau selecteren? 5 tips!
Een aantal tips voor het selecteren van een geschikt bureau voor jouw business-to-business klus.
Weg met de stropdassen en salestechnieken
sales
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.