Tags: projectmanagement, tooltip
Mede oprichters van Facebook Dustin Moskovitz en Justin Rosenstein hebben een task manager tool ontwikkeld voor teams die samen werken aan projecten. Het is ontstaan vanuit een prototype dat binnen Facebook werd gebruikt en uitgegroeid tot een standalone tool, nu ook toegankelijk voor het grote publiek.
De tool is al in ontwikkeling vanaf 2009 en nu gelanceerd voor jan en alleman. Naar eigen zeggen onderscheidt de tool zich van de andere taskmanager software door zijn eenvoud, flexibiliteit en snelheid. De publieke versie is gratis. Volgens de promofilm heeft de tool als doel kostbare tijd te gaan besparen die je normaliter verspilt aan vergaderen, emails uitwisselen en telefoongesprekken voeren.
Je kunt eenvoudig een account aanmaken en met de tool aan de slag gaan. Er zit overigens een vertraging tussen het aanvragen van een account en het verkrijgen van je inloggegevens. Je krijgt een mooie melding; “wegens drukte kan het wat langer duren voordat je account aanvraag verwerkt is”. Oftewel; “ we laten even weten dat de lancering een groot succes is”.
Conclusie
Het ziet er op zich interessant uit en de tool is direct te gebruiken. Het is echter ook erg basic. Daarnaast heb ik niet direct kunnen ontdekken wat het verdienmodel is achter de tool. Ook zie ik (nog) geen schokkende meerwaarde tov andere taskmanagers, desktop gadgets, workflow software en projectmanagement software.
Heb jij de tool getest? Maakt deze tool jouw werk makkelijker? En, weet jij meer van het verdienmodel? Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Hoe deel je je dag praktisch in? Time management tips!
Je dag effectief indelen; waar begin je? In dit artikel delen we een aantal praktische tips van time management expert Björn Deusings.
Een CRM-systeem kiezen? Inventariseer, vergelijk en selecteer! (stappenplan)
Een CRM-systeem kiezen, waar moet je op letten? In dit artikel tips en een concreet stappenplan om het beste CRM pakket te vergelijken voor jouw bedrijf
Waar let je als marketeer op bij een zakelijk telefoonabonnement?
Waar let je als b2b-marketeer op bij een zakelijk telefoonabonnement?
Gripp review: houd grip op je organisatie met deze software voor bureaus
Op zoek naar een Gripp review? Ontdek of deze software jouw organisatie laat groeien. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Monday review: een ultra vriendelijk CRM-systeem
Benieuwd naar de mogelijkheden van Monday als CRM? Ik testte Monday als CRM-systeem. In deze review ontdek je wat ik ervan vind.
Wat is een kassasysteem en waarom is het belangrijk?
In dit artikel leggen we uit wat een kassasysteem is en waarom het onmisbaar is bij het runnen van je onderneming.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.